Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Kommer ni ihåg att jag berättade om Lilleman tidigare i höst? :idea: På tisdag ska han gå premielopp :bump: Dessutom är han ingen...
2
Svar
34
· Visningar
1 786
Senast: Lindi
·
J
  • Låst
Hoppning fegast i hela världen på att hoppa..jag känner mig så himla osäker....hur ska jag vänja mig av vid de?????
Svar
1
· Visningar
988
Senast: Snuffsan
·
Körning Hur gör man bäst för att få ekipaget snyggt? Självklart rent och "tränat". Men mer då? man kan ju inte precis plocka blommor och pynta...
Svar
11
· Visningar
1 507
Senast: ZannaZ
·
S
Islandshäst Når jeg en sjelden gang rir på "løpeturer" med mange hester, blir hesten min veldig gira, og slår over i pass hver gang jeg skal bremse...
Svar
2
· Visningar
972
Senast: sleepy
·
K
Trav Hej! Är det någon som vet en bra hemsida som säljer ponnytravutrustning? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 833
Senast: lila
·
F
Körning Jag har provat att tömköra ett fullblod några gånger med en medhjälpare som ledde, men nu har jag ingen medhjälpare längre, så nu undrar...
Svar
4
· Visningar
2 507
Senast: basjkir
·
K
Övr. Grenar http://www.larsodin.com/ :p klicka in på "ponny galopp"
Svar
8
· Visningar
1 324
Senast: körsbäret
·
Islandshäst Har en liten fundering ang godkända islandshingstar och ärftliga sjukdomar. Är det så att hingstägarna gör allt för att dölja dessa...
Svar
2
· Visningar
1 632
Senast: Lobelia
·
K
Körning Har ÄNTLIGEN fått tag på en bra sele och rockard till ponnyn hemma. Efter ett par provturer är jag iallafall inte riktigt nöjd... Jag...
Svar
2
· Visningar
1 681
Senast: LIA
·
C
Western Facinerad över hästarnas lugn, särskilt vinnarhästen. Den bara stod där. A Josefsson höll inte ens i tyglarna. MEN såg ni under...
Svar
2
· Visningar
1 077
Senast: chrisse
·
T
Western ska importera sadel från usa eftersom de är så dyra här hemma. Finns det ngn som ni gillar och kan rekommendera? Jag har mest funderat...
Svar
7
· Visningar
1 878
Senast: tirnanog
·
M
Western hantering-ML-1704754-ML-
Svar
0
· Visningar
992
Senast: Miss_Trouble
·
B
Western Hej jag undrar om någon av er har ett tips på en hemsida med sadelmärket Premiere eller om ni vet om någon återförsäljare här i sverige...
Svar
4
· Visningar
1 093
Senast: Miss_Trouble
·
K
Fälttävlan de finns väl en fälttävlans tävling, typ på ryttis, för ponny som heter prinsessan madeleine... eller nåt sånt?
Svar
1
· Visningar
1 296
Senast: Birke
·
Western Hur sjutton lär man hästen att fatta rätt galopp? Den häst som jag rider är närmare tio år och jag har tagit för givet att hon kan...
Svar
7
· Visningar
1 494
Senast: __sandra__
·
Islandshäst Jag har roat mig med att läsa "lär känna din islandshäst" av Rikke Schultz, och "Reynirs ridskola" av Reynir A... Enl Rikke ska man rida...
2
Svar
36
· Visningar
3 362
Senast: josse
·
Hoppning * Hur hög är Baulobet? * Har den danska hästen, heter han inte Andante (e: A-dur) en enormt bra hoppteknik? Enligt kommentatorerna...
2
Svar
36
· Visningar
3 386
Senast: fio
·
Western Läste på marie karlssons hemsida att reininglandslaget inte fick en enda krona av agrias miljon som ges till ridsporten varje år. Tom...
Svar
14
· Visningar
1 505
Senast: SaraMara
·
N
Western Är det någon här som varit till USA och jobbat? MVH/ Stefan
Svar
13
· Visningar
1 769
Senast: NightOwl
·
R
Körning Alla dom rockarder jag har kört med har haft fästen i själva skakeln till skakelremmarna...typ som en fast svetsad ögla, nu är det så...
Svar
3
· Visningar
1 405
Senast: RebeckaKihlberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama