Lag-SM i ponnyhoppning

trazel

Trådstartare
Någon som vet om man måste vara kvalad till medelsvår som ekipage för att få rida finalen i elitserien? Eller räcker det med att man är med i laget?

du måste vara kvalad för medelsvår för att få rida sista omgången ja.

för att starta första omg. som går i LA behöver du inte va kvalad.. men andra omg. ska nästa år gå i LA +5.. då vet ja faktist inte om man måste va kvalad till msv. men i 3 å i finalen så måste man de!

Jag tror inte att man behöver vara kvalad för att rida LA+5 cm. Man får i alla fall räkna kvalpoäng i LA+5 cm...

Men tack för alla svar, nu måste vi ut och hoppa så vi kvalar oss till msv då... :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Lördag 4 maj är det säsongspremiär i den populära inverkanscupen i hoppning: Folksam Ponny Cup. Cupen är även kval till SM i...
Svar
0
· Visningar
239
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nästa år rids finalen i lag-SM för ponny i hoppning i Falsterbo. Superkul och fantastiskt att få tävla tillsammans med internationella...
Svar
0
· Visningar
534
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I dag lördag rids kvalen i lag-SM i dressyr, där 16 lag gör upp om medaljerna. Arrangör är Linköpings Ryttarsällskap och tävlingen äger...
Svar
0
· Visningar
269
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 210
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈