Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Övr. Grenar SF el Sandrew? Går den än eller finns den på video?
Svar
5
· Visningar
1 116
Senast: körsbäret
·
T
Western Efter en diskussion på forumet Ridning så undrar jag. Hur skulle westernryttare formulera en halvhalt och när och hur utför ni den?
Svar
3
· Visningar
1 278
Senast: tirnanog
·
T
Övr. Grenar Hoppas ni får en kanonbra julhelg !!
Svar
1
· Visningar
881
Senast: shady
·
M
Western Jag ville bara hälsa alla på buke en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!!!! Och en lyckad ny tävlings säsong för alla som tävlar!!!
Svar
1
· Visningar
927
T
Western Ska alla duktiga westernmänniskor flytta till Boråstrakten :love: Finns det plats för alla, finns det jobb åt alla ! ~Själv rider jag...
Svar
6
· Visningar
1 447
Senast: NightOwl
·
L
Fälttävlan nån som vet vart de ska gå nästa år? :)
Svar
1
· Visningar
1 150
Senast: Therese_Zipp
·
M
Western ni några tips om en westernsadel som kan tänkas passa på en väldigt kortryggad och bred islandshäst. Jag vill ha en westernsadel som jag...
Svar
9
· Visningar
1 193
Senast: Miss_Trouble
·
Q
Hoppning vid pris utdelning jag har funderat på varför vissa verkar VÄGRA att göra det!! ser aningen dummt ut när 2 av 4 gör en hälsning och dom...
2
Svar
30
· Visningar
2 577
Senast: Iaraphel
·
Trav Skulle va kul o jämnföra hur ni tränar.. :bow: Skulle vara kul att jämnföra hur olika dicepliner tränar sina hästar. Humlan 3år...
Svar
14
· Visningar
1 624
Senast: Cambrie
·
Hoppning Någon som vet om man måste vara kvalad till medelsvår som ekipage för att få rida finalen i elitserien? Eller räcker det med att man är...
Svar
4
· Visningar
1 348
Senast: trazel
·
Körning jag undrar om dt är försent att köra in ett 12 årigt halvblodsto. hon är tömkörd men har aldrig haft avanskappa, hur ska jag göra för...
Svar
3
· Visningar
1 090
Senast: Fingall78
·
O
Hoppning är det någon som har några bra träningssätt för min 15-åriga fjording? Han har hoppat 1m som mest när jag har ridit honom. han har nu...
Svar
0
· Visningar
1 047
Senast: Osis
·
Trav Åh, jag vet inte varför jag utsätter mig för detta... alltså att ha starthästar.. Jag blir ju så nervös :crazy: Har funderat på att...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 060
Senast: chicasweep
·
S
Western Jag måste bara fråga er om det är någon som tycker detta är snyggt? Har de valt att få hästen att stoppa så här eller är det hästen...
Svar
7
· Visningar
1 421
Senast: hotrodder
·
Western nån som vet vad den heter. :bump: Den som låg mitt i smeten.
Svar
2
· Visningar
1 068
Senast: Apollo
·
P
Fälttävlan Har hört rykten om att kvalifikationsreglerna för att gå uppåt i klasserna i FT skall ändras nästa år. Är det någon som vet något?
Svar
8
· Visningar
1 817
Senast: anna_lundsbo
·
Distans Har köpt en gamal distans häst med jätte bra karriär bakom sig.Har förstått att många av er vet vilken häst det är :)Om ni vet något om...
Svar
3
· Visningar
1 397
K
Trav Hej! Min häst tränar nu på riktigt bra och gått provlopp med mersmak. Börjar titta mig om efter lämpliga lopp och pratar lite med kusk...
Svar
9
· Visningar
2 110
Senast: Rodham
·
Hoppning A, nollade grundomgången men kom inte till start till omhoppningen. B, 4 fel i grundomgången för vägran C, nollande grund, utesluten...
Svar
12
· Visningar
1 320
I
Islandshäst Lokallubben (islandshäst) jag är med i har inte haft det helt bra på den punkten... Den har varit ganska obefintlig (fast vi är 5...
Svar
1
· Visningar
886
Senast: Orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA
  • Västeråsträffstråden

Hund, Katt, Andra Djur