Ritningar och ideér

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare Fingall78
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 324
F

Fingall78

Ja nu vill man komma igång med att skapa en finvagn av något slag! Man sitter vid ritbordet och klottrar och sökt efter ritningar på vagnar av alla slag. men finner inget. Är det någon där ute som har någon ritning av en gammal vagn? Vore jätte :D för alla bidrag.

Kolla med Vagnshistoriska Sällskapet (VHS).

Vore det jag :p, skulle jag istället köpa en äldre vagn, från början av 1900-talet eller så, och renovera den. VHS har kurser i vagnsrenovering.

LIA

Jo jag är med i VHS... Men jag skulle vilja göra något från skratch... Hälst vill jag hitta något extra fint. Sånt man inte hittar för "tack ska du ha" priser... Tex Landau, Sjuglas, Cupé osv.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 127
Senast: inverterad
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 543
Senast: Bullen22
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag får aldrig komma på arbetsintervju på de jobb jag söker. Kanske beror det på att jag skriver att jag bara är tillgänglig för jobb...
Svar
1
· Visningar
826
Senast: Wille
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 472

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Resa när man har hund?
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka