Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Alla kunniga! Idag har jag hittat världens finase lilla gigg som jag VILL HA :love:. Problemet är att den har ponny skacklar och jag har...
Svar
5
· Visningar
2 282
Senast: Rea
·
T
Trav Vill ställa en fråga som jag har undrat ett tag över: vilken träningsdos brukar en varmblodstravare ha om den tävlar? Om min fråga är...
Svar
8
· Visningar
1 250
Senast: jesse
·
S
Trav Vet inte riktigt vart jag skall vända mig med denna fråga, men detta forum verkar mest lämpligt! Jag söker efter en kbl-travare för...
Svar
7
· Visningar
1 376
Senast: _Viva_
·
B
Islandshäst Vilka islandshästar är med på globen i år. Hoppas verkligen att Randver, Ljufur och Mökkur är där igen eftersom de hade överlägset mest...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 480
Senast: Freyr
·
L
Övr. Grenar Hej! Jag tänkte bara kolla om någon här har gått galopp utbildningen på British Racing School? Är den bra? Är det värt de nio veckorna...
Svar
2
· Visningar
1 118
Senast: HoppFantasten
·
Trav Var och klippte lilla shettisdamen igår, så nu ska det börja tränas! :bump: ÄNTLIGEN! Jenny
Svar
6
· Visningar
1 009
Senast: Jamtland
·
S
Hoppning när jag ska hoppa höga hinder så drar han iväg i full fart mot hindret. jag blir ju så klart rädd för jag är bara 10 år det är en...
Svar
5
· Visningar
1 403
Senast: **BORTTAGEN**
·
Hoppning Jag skulle behöva lite nya ideér om övningar man kan göra med hästen vi markarabetet över bommar och småhinder. Mina ideér börjar att ta...
Svar
3
· Visningar
1 057
Senast: chakira
·
S
Hoppning Va behövs för att kvala? Måste man ha x antal felfria rundor eller poäng för det? Som man måste för att få starta msv b och msv a på ponny.
Svar
5
· Visningar
1 533
Senast: Minelli
·
T
Fälttävlan Undrar bara vad man får göra när man tar ftkortet nr 2? Har väl tänkt starta * till hösten men måste ju ta de först å ja e bara nyfiken...
Svar
5
· Visningar
1 343
Senast: _Peplis_
·
T
Hoppning Nu har jag inte hoppat på nästan två månader! Och vi ska kallas hoppekipage.. :rofl: :o Nån som har ett tips på en rolig övning som går...
Svar
4
· Visningar
1 015
Trav Idag gick lite surmärren sitt kval och lyckades faktiskt kämpa sig in på godkänd tid även om det var knappt! 1,27,8 med galopp... Så nu...
Svar
15
· Visningar
1 244
Senast: Snurrfian
·
R
Islandshäst Vad är det som gör att man kan behandla Islandshästar annorlunda än vad man gör med "vanliga" hästar? T.ex så släpper ENDEL ut dom...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 707
Senast: Korven
·
Islandshäst Undrar om ni har någon bra idé när det gäller bett. Har en häst med mycket vilja, samtidigt kan han ibland bli lite istadig och...
Svar
13
· Visningar
2 273
Senast: Korven
·
E
Övr. Grenar Någon som ska gå kurs 3 till våren? :bump:
Svar
2
· Visningar
1 386
Senast: Arriba
·
Distans Free \'n Easy-sadlar. Någon som har provat eller äger en sådan? Jag har ju en sportssaddle (som jag trivs bra med) till mitt äldre sto...
Svar
2
· Visningar
1 699
Senast: Scata
·
Trav Jag blir så less... så fort det går bra för någon större tränare så blir det ett himla Hallelujia på travfolket och alla ska träna...
2
Svar
32
· Visningar
2 283
Övr. Grenar ny på forumet börjar man ju förstå varför skandinavisk galopp e på väg utför, inte ens på buke är det nån fart :cry: måste ju finnas...
2
Svar
32
· Visningar
2 151
Senast: The_Last
·
B
Trav Vet inte om jag lägger denna tråd rätt nu men jag testar... :angel: Varför vaccineras travhästar inte mot influensa? Bara en undran...
Svar
5
· Visningar
1 111
Senast: zilla
·
M
Islandshäst Tack alla som i en tråd här på forumet, tidigt i höstas, gav mig tips om bra töltmusik. Fick en kanonjulklapp av vår hästskötare - 2...
Svar
8
· Visningar
1 978
Senast: Moniq
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter