Ritning på vagn?

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare mian1
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 0
  • Visningar Visningar 1 343

mian1

Trådstartare
Nu har jag letat ett tag efter en enkel transportvagn till en shettis och hittar inget annat än rockardar i vårt område. Eftersom ingen ska åka i vagnen utan det bara ska köras grejer i den borde det väl inte vara så svårt att konstruera en själv? Frågan är bara hur ex. skaklar ska sitta och sånt. Finns det någonstans där man kan se ritningar på hur vagnar är konstruerade? På biblioteket fanns inget.

Liknande trådar

Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 102
Senast: Ajda
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 249
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 575
Senast: Juli0a
·
Utrustning Hej jag hoppas detta ligger under rätt ämne. Det tillhör körning men är ju om utrustningen (vagnen). :) Jag har en rockard jag håller...
Svar
11
· Visningar
792
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppdateringstråd #2
  • GHS - dagens dressyr.