Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Trav Är det någon här som har ridit monté? Tycker det låter väldans skoj, faktiskt..
Svar
12
· Visningar
1 217
Senast: Cambrie
·
S
Western \"dressyrprogram\"? ja jag vet inte hur jag ska säga. finns det ngt liknande man kan tävla i western som motsvarar ett vanligt...
Svar
6
· Visningar
1 216
Senast: __Stilett__
·
Western vad tävlar ni i? Kan ni berätta lite om dom olika grenarna
Svar
2
· Visningar
1 151
Senast: Mirre
·
Western Skulle vilja börja träna western med min lilla pålle. Men var ska jag börja? Hästen är en 7 årig arabvalack, bara utbildad tom LB...
Svar
5
· Visningar
1 262
Senast: Mirre
·
W
Western Nån som vet något om den ridskolan?
Svar
3
· Visningar
1 067
Senast: Lima1
·
Körning Håller på att köra in min häst och har råkat ut för bakslag. Han blev rädd i vagnen och började slå tills han kom lös. Första gången han...
Svar
8
· Visningar
1 430
Senast: Macke
·
R
Hoppning Har ju tyvärr inget ridhus vid stallet men en paddock. Nu är det ju så att det har kommit ca 5 cm snö här så paddocken är vit! Kan man...
Svar
15
· Visningar
2 813
Senast: Mickan_Jeannie
·
S
Western jag antar jag är på rätt forum ;) med denna fråga. Så därför passar jag gärna på och snabbfrågar... :) har en sadel på prov en kort tid...
Svar
7
· Visningar
1 146
Senast: MsSleepalot
·
L
Hoppning Hej! idag gick jag en hoppkurs, jag förfrös mig nästan! Aja... i alla fall.. jag hade hoppats få min favvorit häst och sprungit runt som...
Svar
2
· Visningar
1 051
Senast: Domaren
·
B
Trav ibland blir jag så trött på stc!!! jag har ju varit jätteduktig och skickat in tre namnförslag på fölisen och stc godkände mitt...
Svar
5
· Visningar
1 212
Senast: lila
·
D
Distans Vore kul att veta om någon här i närheten rider distans eller funderar på att börja. Extra kul om det vore någon hemmahörande i...
Svar
10
· Visningar
3 028
Senast: Fanatic
·
P
Övr. Grenar Någon som arbetar som arbetsryttare? Var uppe på löten vid strömsholm för en månad sen o tittade på arbetsryttarutbildningen, verkade...
Svar
2
· Visningar
2 122
Senast: pilou
·
Distans Jag skulle kunna få ta över en travhäst som inte presterar så bra på travet pga att han varit övertränad för några år sedan. Efter det...
Svar
3
· Visningar
1 750
Senast: Stopek
·
S
Trav Ska designa en ny travdress och kom på att det var VÄLDIGT svårt! Innan hade jag blå "kropp" med en gul stjärna på ryggen! Röda armar...
Svar
2
· Visningar
1 407
Senast: lila
·
Körning Nu har jag letat ett tag efter en enkel transportvagn till en shettis och hittar inget annat än rockardar i vårt område. Eftersom ingen...
Svar
0
· Visningar
1 340
Senast: mian1
·
B
Western jag har nyss köpt mig ett föl på snart 8 mån, hon är korsning Quarter(75%) och New forest(25%). hon ska användas som westernhäst sedan...
Svar
4
· Visningar
1 097
Senast: Balans
·
M
Islandshäst hur vill man att en idealisk islandshäst ska se ut?
Svar
11
· Visningar
1 719
Senast: Sesselja
·
C
Övr. Grenar Har en liten fundering på hur det går till vid inridning av galoppörer (vet i princip ingenting om galoppsporten). Inom övrig ridsport...
Svar
14
· Visningar
1 850
Senast: Calle
·
Western Jag har en Westernsadel som min man användt på vår förre häst och nu har vi ingen annan häst som den passar. HUR mäter jag vilken...
Svar
13
· Visningar
1 288
Senast: anders
·
L
Trav alltså är det jobbigare för armarna om man kör en speedcart? eller är de ingen skillnad mot rockarden? viken vagn föredrar ni av dem...
Svar
8
· Visningar
1 862
Senast: jesse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama