Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Western Någon som har något förslag på vart man kan söka jobb? MVH/ Stefan
Svar
4
· Visningar
992
Senast: NightOwl
·
R
Western Jag har hittat ett sto, dräktig med en Shining Spark son, som jag vill köpa och importera till Sverige. Vågar man göra detta själv...
Svar
1
· Visningar
1 094
Senast: Miss_Trouble
·
Trav Ingen som har testat att använda en welsh till ponnytrav? Dom är ju smäckrare än både shettis och russ och borde ju springa snabbare...
Svar
14
· Visningar
2 005
Senast: zilla
·
T
Islandshäst Litur: Rauðglófext blesótt. F: Muggur frá Eyrarbakka - far? FF: Fönix frá Vík í Mýrdal - farsfar? FM: Tinna frá Eyrarbakka - farsmor...
Svar
6
· Visningar
1 158
Senast: töltande_pudding
·
Övr. Grenar Jag sitter och spånar på vad jag ska göra efter studenten nästa år. Vill gärna åka utomlands och jobba med hästar och en hel del lediga...
Svar
8
· Visningar
1 258
Senast: Cambrie
·
M
Hoppning vill ha hjälp med en liten dam som speedar på som fan vid hinder och desutom hoppar av för tidigt och landar lite småt för tidigt oxå å...
Svar
10
· Visningar
1 413
Senast: moonlightgarden
·
M
Hoppning Det som kallas studshinder, är det utan galoppsprång emellan, eller skall det vara med ett galoppsprång mellan hindren? Diskuterade...
Svar
2
· Visningar
1 090
Senast: Ello_nr_1
·
P
Trav Är det någon här som har ridit monté? Tycker det låter väldans skoj, faktiskt..
Svar
12
· Visningar
1 217
Senast: Cambrie
·
S
Western \"dressyrprogram\"? ja jag vet inte hur jag ska säga. finns det ngt liknande man kan tävla i western som motsvarar ett vanligt...
Svar
6
· Visningar
1 216
Senast: __Stilett__
·
Western vad tävlar ni i? Kan ni berätta lite om dom olika grenarna
Svar
2
· Visningar
1 151
Senast: Mirre
·
Western Skulle vilja börja träna western med min lilla pålle. Men var ska jag börja? Hästen är en 7 årig arabvalack, bara utbildad tom LB...
Svar
5
· Visningar
1 262
Senast: Mirre
·
W
Western Nån som vet något om den ridskolan?
Svar
3
· Visningar
1 067
Senast: Lima1
·
Körning Håller på att köra in min häst och har råkat ut för bakslag. Han blev rädd i vagnen och började slå tills han kom lös. Första gången han...
Svar
8
· Visningar
1 430
Senast: Macke
·
R
Hoppning Har ju tyvärr inget ridhus vid stallet men en paddock. Nu är det ju så att det har kommit ca 5 cm snö här så paddocken är vit! Kan man...
Svar
15
· Visningar
2 818
Senast: Mickan_Jeannie
·
S
Western jag antar jag är på rätt forum ;) med denna fråga. Så därför passar jag gärna på och snabbfrågar... :) har en sadel på prov en kort tid...
Svar
7
· Visningar
1 146
Senast: MsSleepalot
·
L
Hoppning Hej! idag gick jag en hoppkurs, jag förfrös mig nästan! Aja... i alla fall.. jag hade hoppats få min favvorit häst och sprungit runt som...
Svar
2
· Visningar
1 051
Senast: Domaren
·
B
Trav ibland blir jag så trött på stc!!! jag har ju varit jätteduktig och skickat in tre namnförslag på fölisen och stc godkände mitt...
Svar
5
· Visningar
1 212
Senast: lila
·
D
Distans Vore kul att veta om någon här i närheten rider distans eller funderar på att börja. Extra kul om det vore någon hemmahörande i...
Svar
10
· Visningar
3 028
Senast: Fanatic
·
P
Övr. Grenar Någon som arbetar som arbetsryttare? Var uppe på löten vid strömsholm för en månad sen o tittade på arbetsryttarutbildningen, verkade...
Svar
2
· Visningar
2 122
Senast: pilou
·
Distans Jag skulle kunna få ta över en travhäst som inte presterar så bra på travet pga att han varit övertränad för några år sedan. Efter det...
Svar
3
· Visningar
1 750
Senast: Stopek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka