Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans Jag skulle jätte göran villa vet mer om distans tävlingar... hur långt det är och så vidare... :)
Svar
3
· Visningar
1 095
Senast: Ponyta
·
Trav ....VILLE :love: :love:..undrars om det pirrar i magen på honom nu när han äntligen ska bli riktig travhäst :confused: :love:
Svar
13
· Visningar
1 359
Senast: **BORTTAGEN**
·
I
Övr. Grenar ...Är det nån från buke som skall dit? skall själv dit å titta,då jag kommer börja åka dit efter nyår med min häst för träningar. hadde...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 401
Senast: Icebabe_1
·
D
Övr. Grenar Hej är det nån här som har lust att lägga ut lite bilder på galoppörer? fullblod,kallblod, araber,ponnyer och vad det nu finns för några...
Svar
6
· Visningar
1 328
Senast: The_Last
·
B
Övr. Grenar Vi vilken ålder ungefär rids galoppörer in? När startar de i lopp första gången? Det handlade om galopp i "hästliv" i dag men jag...
Svar
3
· Visningar
1 047
Senast: Gunvor
·
M
Western Är det någon som har litet förhandsinformation och vet när några tränings-, D eller C-tävlingar i klubbar i mellansverige (Närke...
Svar
7
· Visningar
1 331
Senast: __Stilett__
·
B
Körning hej jag skulle vilja ha lite tips om hur jag ska köra in min bruknordis igen!Jag körde henne en hel del innan sommarn men så hände en...
Svar
0
· Visningar
1 231
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Trav är det någon som har starthästar eller är det mest för nöjes skull som ni håller på med hästar skulle vara kul att veta :confused:
2 3
Svar
57
· Visningar
3 753
B
Fälttävlan när ni tittar på unghästar, hur ska hästarna vara i psycket, kroppsligt m.m. berätta! :love: själv har jag en 4 åring (sent tagen)...
Svar
3
· Visningar
1 340
Senast: Manatee
·
Western blir man inte yr av att göra en spinn? fast det är väl en träningssak visserligen
Svar
8
· Visningar
1 184
Senast: Gunvor
·
P
Western Ja, naturligtvis kan man börja hur tidigt som helst med en massa träning, miljö-, last-, NH- träning mm. Men vad har ni här på forumet...
Svar
6
· Visningar
2 269
Senast: Emelyne
·
Hoppning Hur svår får egentligen en 1,0m bana vara på lokal tävling? Jag trodde att lokala tävlingar ska ligga snäppet under regional i...
2
Svar
28
· Visningar
2 876
Senast: Arwyn
·
S
Islandshäst Dere kjenner kanskje til Oslo Horse Show? Det er hvertfall et stort årlig arrangement i en konserthall (Oslo spektrum) midt i Oslo. Her...
Svar
12
· Visningar
1 510
Senast: Casuela
·
Q
Hoppning nu har jag suttit och lagt upp startegin för säsongens alla tävlingar. men nu ser jag att vissa tävlingar är märkta div 2 omg 1 mm mm...
Svar
5
· Visningar
1 014
Senast: kopparberg
·
Hoppning Frågar man ingenting, får man ingenting veta ;) Finns det några övningar man kan göra hemma (utan häst) för träna upp sin egen...
Svar
3
· Visningar
985
Senast: Hästbiten
·
F
Hoppning Hur gör man för att få hästen att värkligen hoppa som man vill att den ska hoppa. Jag funderar på att börja hoppa snart men jag vet...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: Flizzan
·
A
Hoppning Hur många galoppsprång blir det om det är 8 m mellan två hinder?? Det är en D-ponny. :bump:
Svar
5
· Visningar
1 124
Senast: DFZ
·
M
Fälttävlan vad är de för skillnad mellan regional debutant och lokal debutant? ungefär vilken höjd ligger hindren på i banhoppningen för stora...
Svar
6
· Visningar
1 414
Senast: Iaraphel
·
T
Körning Vad är det man ska tänka på, är det något speciellt om man jämför med körning med vagn/ gigg/ sulky? Har en ganska stora damer jag kör...
Svar
7
· Visningar
1 326
Senast: alisson
·
Z
Körning Jag har lagt ut annons här på Buke+ andra hästsajter. Spanat in Tidaholms hemsida och ytterligare några sidor. Men dom har bara nytt...
Svar
12
· Visningar
1 756
Senast: Znozan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama