Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans Medans jag mockade imorse föll tankarna tillbax på alla härliga minnen jag fått genom distansen....har ni nått eller några som ni vill...
Svar
7
· Visningar
1 499
Senast: neywaz
·
T
Körning hej! jag undrar vart jag skall vända mig om jag skulle vilja köra in min travare som är 18 (jag vet inte om han är inkörd), bor i Göteborg.
Svar
11
· Visningar
1 375
S
Hoppning Hej Alla JAg har en häst som kan tendera att bli stark när man hoppar honom. Både innan och efter hinder. Han går emot handen Vill inte...
Svar
15
· Visningar
1 665
Senast: walkman
·
B
Islandshäst Hjälp! Jag fattar ingenting av året proposition. Kan någon förklara vad det är för skillnad på Regional tävling, vanlig tävling...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 562
Senast: Båbbe
·
B
  • Låst
Hoppning Någon som har något bra tips på hur man ska hjälpa någon som är hopprädd?? Min kompis gick omkull "över" ett hinder i sommar (tror...
Svar
3
· Visningar
906
Senast: Snuffsan
·
K
Trav Hej! Hur är det egentligen, får man värma sin häst på tävlingsbanan om man har B-licens? Behöver man kördress? Vi tvistar om detta i...
Svar
5
· Visningar
1 719
Senast: solros
·
Islandshäst tvånget att ha sadel bett skor tas bort i FIPO?
2 3
Svar
53
· Visningar
3 918
Senast: Rianimare
·
P
Övr. Grenar Har hört rykten om att man ska flytta tävlingsverksamheten från täby, det ryktas om heby och enköping som nya intressenter när det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 982
Senast: The_Last
·
Övr. Grenar Jag har köpt ett fullblod vilken gått löp, 10 st, de flesta på Täby. Han har två andra placeringar. Är det någon som vet var man kan få...
Svar
2
· Visningar
1 180
Senast: Nittionio
·
A
Svar
14
· Visningar
1 422
Senast: Aip
·
Distans börjar så smått fundera på en tvådagars långritt med en vän till sommaren om jag får tag i nån ny häst innan dess.. :) nu är det här...
Svar
3
· Visningar
1 224
Senast: L_S
·
J
Western med att förklara westernsadelns verkan på ryggen jämfört m engelska? Hur går jag tillväga när jag vill passa in en åt hästen? Vad ska...
Svar
3
· Visningar
1 133
Senast: janta
·
L
Western Någon som vet någon bra sida med westernboots??? Tacksam för hjälpen..
Svar
3
· Visningar
1 240
Senast: lill_sessan
·
J
Trav Det är så att jag har köpt ponnytravaren som jag har haft på foder. Och nu vill jag ha tips på lämpliga försäkringar. Försäkras...
Svar
3
· Visningar
1 072
Senast: ameo
·
M
Övr. Grenar Igår kväll åkte de svenska hästarna till Dubai. Halfsong, Aramus och Diegos tre. Sicket äventyr.
Svar
3
· Visningar
1 022
Senast: Love_Lee
·
S
Hoppning har ni något bra tips till en som är hopprädd som inte har hoppat större hinder på 2år, jag är rädd men samtidigt väldigt sugen på att...
Svar
13
· Visningar
2 922
Senast: snus
·
Western Är det datumet satt än?När i såfall?
Svar
12
· Visningar
1 443
Senast: lill_sessan
·
M
Western Jag letar lite efter en begagnad westernsadel. Nån som vet någon butik runt Göteborg som har det? Håkan Ask/Westernbiten har jag hört...
Svar
6
· Visningar
1 481
Senast: jollebus
·
N
Trav Hej! Jag pratade med en kompis innan och då kom det upp att det var olagligt att klippa/rycka travares man! Är detta sant? Jag tycker...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 513
Senast: Niiina
·
C
Trav Vi satt och sappade på tv,n och råkade komma in i ett program som handlade om Ourasi!Det var en så otroligt fint gjord film och jag satt...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: Camarotheking
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama