Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Körning Jag sköter bl.a ett 1 ½ årigt shetlandsponnysto, och jag undrar när man kan börja vänja henne med bett och när man kan börja tömköra...
Svar
6
· Visningar
3 863
Senast: Dragonfruit_
·
Hoppning Hur ska man lära hästen att hoppa "normalt" ?? Hästen som ja rider på hoppar alldeles för högt över hindren.. Ibland hoppar hon även...
Svar
4
· Visningar
995
Senast: bibban
·
C
Trav Jag tycker faktiskt att det är fel att bötfälla eller sätta startförbud om kusken väljer att ta sin häst ur loppet pga olika...
Svar
12
· Visningar
1 261
Senast: Camarotheking
·
A
Körning Jag har en trätrilla med järnhjul och skulle vilja ha dom gummerade. Men att skicka i väg dom kostade 2000kr styck, vilket kändes lite...
Svar
8
· Visningar
5 126
Senast: **BORTTAGEN**
·
I
Islandshäst Ett vårtecken så gott som något: :cool: Nu ligger Tävlingsinfo 2004 ute på SIFs webbsida, icelandichorse.se (just nu) överst under Nyheter.
Svar
4
· Visningar
1 156
Senast: Orfeus
·
Trav kollade runt på bilder av honom för att få se ett entömsbett. o fick se en massa mojänger på honom..kanske de skulle kolla hur han mår...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 892
K
Trav Hej! Vad kul det är att anmäla och anmäla och inte komma med till start. Mitt sto som jag leasar har gjort 2 starter i karriären men...
Svar
7
· Visningar
1 133
Senast: Cilva
·
S
Trav Jag var på banan med mitt ung russ! Han går jätte bra, jag vände upp ca 40m bakom ett par andra lite snabbare russ, och dem sprang han...
Svar
4
· Visningar
1 043
Senast: ameo
·
D
Körning Vad bör jag välja? Finns det lokselar som inte väger ett ton? Jag vill ju gärna kunna få på den på hästen utan hjälp. Min kompis har en...
Svar
11
· Visningar
5 950
Senast: Diggemon
·
T
Körning när jag kör min rockard med en brös sele, trär jag i remmarna i ögglan och drar åt på innersta håller.När jag skrittar går det hur bra...
Svar
13
· Visningar
1 407
Senast: janta
·
Körning Får snart hem en 11 årig shettis valack och undrar nu hur mycket på ett ungefär han orkar dra.Han är normal byggd ca 90 cm hög.Tacksam...
Svar
5
· Visningar
1 288
Senast: janta
·
Hoppning Jag är lite fundersam hur ni som börjat hoppa en oerfaren häst gör när ni vill börja med studs? Jag har ett varmblod som jag bara hoppat...
Svar
6
· Visningar
1 214
C
Western Någon som känner till dessa sadlar? Det låter och ser ganska bra ut... Vad tror ni?? bomlösa western sadlar
2
Svar
34
· Visningar
3 167
Senast: gadriel
·
M
Övr. Grenar HEJSAN!DET ÄR JAG SOM HAR SKRIVIT TRÅDEN RYGGPROBLEM DOLDA HANDIKAPP. I snart 8år har jag letat efter en tränare som kan hjälpa mig...
Svar
6
· Visningar
1 456
Senast: mirjada
·
G
Fälttävlan Jag körde förbi Bollerup och såg resterna av den gamla fälttävlansbanan. Varför lade man ned den banan, är det någon som vet? Jag har...
Svar
3
· Visningar
1 450
Senast: Geezer
·
Körning Imorgon ska mamma och jag tömköra mufasa för första gången! Det gick super idag med selen så det går nog jättebra iomrn!!!han e så...
Svar
2
· Visningar
936
Senast: Horsen
·
P
Svar
2
· Visningar
842
Senast: Arwyn
·
L
Hoppning heej. jag har lite frågor till er som kan besvara dom! 1. Om man får en väldigt het häst som hoppar överdrivet stort, har ni nått tips...
Svar
13
· Visningar
1 574
Senast: hästbäst
·
C
Övr. Grenar Jag har en pappa med MS. Dvs. många av hans muskler är försvunna. Nu kan han inte gå och han har svårt att lyfta armarna. Det är inte...
Svar
4
· Visningar
1 296
Senast: Horsen
·
Trav Stall Rosa har en "egen kupp" och jag tycker det vore kul att få se Dennis Ek få köra på malta :D :bump: :banana: :bump: Kom igen och...
Svar
13
· Visningar
1 136

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar