Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Hoppning HeJ Vad gör man om en häst springer lite fort på hoppnings banorna :confused: Ibland så rusar hon mot indret :D och hoppar antingen...
Svar
2
· Visningar
891
Senast: _Peplis_
·
L
Trav och 2 rundor med lite intervaller.. han får ett snabbjobb på tisdagar lr onsdagar och så blir han körd en sträcka på ca 5-6 km på...
Svar
13
· Visningar
1 616
Senast: Zandrah
·
S
Övr. Grenar Jeg blir ofte litt sliten midt i ryggen når jeg rir. Særlig ubehagelig kan det være å sitte ned i trav. Men i dag red jeg uten sal, og...
Svar
2
· Visningar
1 200
Senast: sleepy
·
B
Övr. Grenar Är väldigt nyfiken på att veta hur långt ni har kommit med era 3-åringar? Själv har det varit väldigt taskigt underlag här hemma under...
Svar
2
· Visningar
1 037
Senast: BJÖRKIS
·
K
Islandshäst Behöver hjälp med passen. Ska börja lägga min häst i pass och vill gärna ha lite tips och tankar om vad man bör tänka på mm. Vill att...
Svar
2
· Visningar
1 126
Senast: Freyr
·
Körning Ska visa min (snart) treåriga shetlandshingst på premiering nästa år och undrar vilken vagn som ni anser är den bästa att köra med under...
2
Svar
28
· Visningar
2 395
Senast: Dragonfruit_
·
G
Hoppning Både jag och min häst (c-ponny) behöver självförtroende i hoppningen! Skulle behövs lite bra tips annat än att "hoppa mycket"...
Svar
2
· Visningar
714
Senast: Tingeling85
·
Fälttävlan Hej allihopa!! De är så här att jag skulle vilja ha hjälp med svaren på ett par frågor och nu hoppas jag att ni kan hjälpa mej! För ett...
Svar
3
· Visningar
1 565
Senast: Avalon
·
C
Western Jag håller på och utbildar mig till massör. Det är väldigt många hästar som har ont i ryggen och jag är väldigt intresserad av att lära...
Svar
10
· Visningar
1 877
Senast: anders
·
H
Hoppning Jag ska ha min sköthäst hela sommaren och undrar ifall jag skulle kunna ställa upp i en liten Clear Round i hoppning någonstans i...
Svar
5
· Visningar
1 024
Senast: Hästbiten
·
Körning Jag har tänkt börja köra min ponny med skygglappar, för han är ganska tittig - särskilt när han kommer upp lite i kondition! Någon som...
Svar
5
· Visningar
2 000
Senast: Gisburne
·
Trav Har för mig att det finns några från Gävle här....Jag o Virre skall på nån tillställning i Gävle den 30:e...alltså det har med trav att...
Svar
11
· Visningar
1 099
Senast: Eem
·
B
Övr. Grenar Har två små ston som nu 2004 blir 2 år. Skulle vilja ställa ut dom och undrar hur jag bär mig åt för att hitta de olika utställningarna...
Svar
16
· Visningar
1 523
Senast: Gisburne
·
B
Islandshäst Jag undrar om någon vänlig själ kan hjälpa mig att översätta de isländska namnen på olika bedömningskriteria. Här är de isländska orden...
Svar
5
· Visningar
1 767
Senast: Båbbe
·
B
Distans vill veta mer om distans!!
Svar
5
· Visningar
1 120
Senast: Hfors
·
Islandshäst I sommras var jag och tittade på ett turridningsstall. Innan jag gick in i hagen noterade jag att företaget/anläggningen var godkänd av...
Svar
8
· Visningar
2 132
Trav Hur ser ni på det här med att sko om dagarna innan start? Byta skor och sömmar är naturligt att man (oftast)gör, men att verka & sko...
Svar
6
· Visningar
1 338
Senast: b4nugget
·
W
Western Efter att ha läst tråden om islänning som westernhäst så började jag fundera=) Jag har bla ett halvblod som min sambo lärde...
Svar
14
· Visningar
1 745
Senast: alazzi
·
Körning Vi har fått låna en shettis för att prova på att använda den att köra lite grejer hemmvid. Det är en välkörd ponny och vi ska få lite...
Svar
16
· Visningar
1 998
·
N
Körning Någon som har en enbetssele från Equilex? är de bra? Jag funderar på en till min lilla shettisdam. jag menar den billigaste varianten...
2
Svar
25
· Visningar
2 409
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar