Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Western Visst finns det speciella hjälper för westernridning? Vilka är dom viktigaste? Kan jag köra lite westernridning hemma för skojs skull i...
Svar
12
· Visningar
3 043
Senast: villi
·
K
Trav Hej! Jag har nu fått ett gotlands russ, en 5 årig vallack. :D Jag undrar om dte är någon som har någon bra ide på hur man kan lägga upp...
Svar
5
· Visningar
1 545
Senast: Kallblod
·
Hoppning Det där svarta stoet han jämt brukade hoppa ett tag! Vi blir knäppa här snart om ingen säger.. INTE Roofs alltså (som inte ens är svart...
Svar
3
· Visningar
981
Senast: Lenis
·
G
Körning Och då menar jag inte hos privatpersoner utan hos såna som sysslar med det "på riktigt". Vilka finns och vad ligger priserna på????
Svar
4
· Visningar
1 354
Senast: Sofiplopp
·
L
Övr. Grenar Sulle du vilja prova på tornerspel? Vi kommer att ha öppna träningar i mitten av varje månad i Knivsta eller Gottröra. Det du behöver är...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 763
Senast: LäderBjörn
·
C
Fälttävlan utrustning-ML-1846817-ML-
Svar
0
· Visningar
1 180
Senast: charity
·
B
Distans Hejsa, så har en dansker fundet vej til jeres forum. Jeg har en 5 års arabervallak, der forhåbentlig kommer til at gå lidt distance på...
Svar
6
· Visningar
1 326
Senast: **BORTTAGEN**
·
M
Fälttävlan ngn som vet hur man ska kunna tävla/kvala in till dm i fältävlan med d-ponny?? vad ska man ha tävalt innan, o med hur många fel?? / Mia...
Svar
5
· Visningar
1 594
W
Hoppning hur går detta till för häst? vad är det för skillnader resp. likheter med ponnyallsvenskan? :confused: :confused:
Svar
1
· Visningar
1 399
Senast: lilla_busan
·
S
Islandshäst En fråga från min dotter! Om man skulle korsa vår shettis med en islänning, skulle det då vara möjligt att få med tölt eller passgång...
2
Svar
24
· Visningar
3 536
Senast: horsemaniac
·
C
Fälttävlan jag förstår inte riktigt... enligt vissa här på buke så ska man ju ha klarat en debutant eller två felfria LB banor för att få starta...
Svar
2
· Visningar
1 589
Senast: _LeLLe89_
·
Distans Hej! ska börja tävla min häst i distans till våren och undrar om man kan få lite hjlp med ett träningsschema?? Har em häst med helt ok...
Svar
2
· Visningar
1 212
Senast: Galadriel
·
K
Hoppning Finns det några träningstävlingar för stor häst (fjording, men jag är över 18) där man inte behöver hoppa så jättehögt? Vilka höjder är...
Svar
11
· Visningar
1 210
Senast: FjordFia
·
M
Western Min kompis rider western och lärde sin ponny western för några år sen.. nu för nån vecka sen provade hon rida min ponny, han är riden på...
Svar
5
· Visningar
1 138
Senast: alazzi
·
S
Distans Hejsan! Jag har aldrig ridit distans, förutom då långritter på sommaren med någon kompis. Jag undrar hur distanshästarnas träning ser...
Svar
1
· Visningar
1 346
P
Körning Hej! Jag har en fråga som jag gärna vill ha svar på. :)Vad har ni för erfarenheter av skyglappar? Har ni varit med om hästar som blir...
Svar
8
· Visningar
1 768
Senast: Provincia
·
T
Trav Ja äntligen blir det av . Jag ska gå en B-licens kurs nu i mars - april någon gång:love: Finns det något extra som jag kan träna på...
Svar
0
· Visningar
1 039
Senast: travemma
·
R
Trav Läste i tidninen "Travhäst"(eller var det "Travhästen"?) om unghästträning. Intressant. Hur många av er skrittar hästarna, tills dom...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
6 621
Senast: Rikkan
·
Western Jag ska hålla ett föredrag i skolan på torsdag och jag måste få tag i regler till w-tävlingar (vad som är rätt o fel, plus och...
Svar
4
· Visningar
1 088
Senast: __sandra__
·
V
Hoppning får jag tävla d-ponny om jag är 18 år på klubbtävlingar?
Svar
6
· Visningar
1 038

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod

Hästrelaterat

Omröstningar