Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Övr. Grenar Finns det nån hemsida för/om fd galoppörer? precis som det finns en sida om ridtravare. *cia* :banana:
Svar
6
· Visningar
2 146
Senast: zeppelin
·
Z
Distans vad man egentligen gör i distans. Ja, jag har ju fattat så långt att araber ofta är med, men vad GÖR man egentligen..?? Jag förstår att...
Svar
1
· Visningar
1 086
Senast: Stopek
·
L
Islandshäst Jag väger typ 43 kg , ska man väga mer för att rida islandshäst? Det spelar väl ingen roll.... Jag har ridit i nästan fyra år och jag...
Svar
11
· Visningar
1 550
Senast: Brolinskan
·
Hoppning (det fanns ju en sådan tråd på dressyr så tänkte jag att det ska vara e n här också) vad är erat mål för 2004? och vad var målet 2003...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 267
Senast: papegojan
·
Islandshäst Hur ska man gå till väga för att registrerar sin pålle i sverige? är inte alls insatt i sånt! behöver snabbt savr gärna... //Emma//
Svar
4
· Visningar
1 124
Senast: Reykur
·
F
Körning Jag ska lämna iväg min ungponny (sto, blir tre i maj) för inkörning den 1/5. Köpte henne den 9/11 2003 och hitintills har det mest...
Svar
7
· Visningar
1 282
Senast: Welsh
·
E
Hoppning När min shettis skulle tävla för fösrta gången med min medryttare så skulle han ställa upp i två klasser en 30 cm och en 50 cm. banan...
2
Svar
31
· Visningar
2 682
Senast: megasus
·
L
Trav fy fan vad kul de va..!!!längtar redan tills nästa gång! så nu får pappsen köra mig å min häst till glanshammar varje fredag! hehe...
Svar
2
· Visningar
1 006
Senast: Salandge
·
V
Western Jag ska köpa ny häst om ett par år (har varit utan 1,5 år) och har ambitioner att rida western! Jag undrar vilka egenskaper man ska...
Svar
7
· Visningar
1 425
Senast: __sandra__
·
Western Efter flera års tragglande med mästertravaren så har han hajjat grejen. Idag så gick han i lång, låg, underbart härlig form, långsamt...
Svar
6
· Visningar
1 070
Senast: Cilva
·
R
Distans Har fått för mig att hästen måste vara skodd på tävling,stämmer det eller är det bara nåt jag har fått för mig? MVH Rex
Svar
9
· Visningar
1 327
Senast: Desert_Wind
·
S
Trav Blir det nåt sånt iår? Isåfall, när och vart?
Svar
4
· Visningar
1 284
Senast: Camarotheking
·
M
Western Jag hörde av en bekant som sett på nyheterna på tv att en känd western ryttare hade omkommit.... :cry: var det nån här som såg det...
Svar
4
· Visningar
1 476
Senast: Icebabe_1
·
D
Körning Vad har ni för kläder på er när ni tävlar? Och vad har era groomar på sig? Ska komma igång och tävla mer i körning och tänkte skaffa bra...
Svar
9
· Visningar
1 732
Senast: Znozan
·
J
Hoppning Någon sa till mej att det är 10 cm högre hinder i omhoppning.. Alltså om man rider d ponny och en LC (90cm) klass, är det d LB (1meter)...
Svar
13
· Visningar
2 525
Senast: Ylva
·
J
Islandshäst Hejsan! Nu när de flesta tävlingarna har kommit upp på SIF:s sida så börjar det pirra i magen! :) Har verkligen saknat det. Är det någon...
Svar
8
· Visningar
1 299
Senast: yew98fq
·
B
Islandshäst HEJ! Jag är en tjej som ridit halvblod i många år men nu blivit mycket intresserad av islänningar och funderar på att skaffa en. Jag har...
Svar
6
· Visningar
1 587
Senast: sammi
·
A
Islandshäst Jag har blivit erbjuden att köpa ett 11-årigt 5-gångssto som har spatt på båda bak. Det upptäcktes när hon för ett år sedan skulle...
2
Svar
31
· Visningar
3 240
Senast: sammi
·
J
Fälttävlan Jag har inte självt tävlat Ft sen det infördes krav på kortet, men fram tom -97 red jag ett par st deb. och lätta klasser. Vad jag har...
Svar
3
· Visningar
1 133
T
Övr. Grenar Hejsan! Jag undrar om det finns några som vet om några bra ställen där vi skulle kunna få visa upp våra vackra American Saddlebred...
Svar
5
· Visningar
1 725
Senast: _Viva_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka