Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Trav fy fan vad kul de va..!!!längtar redan tills nästa gång! så nu får pappsen köra mig å min häst till glanshammar varje fredag! hehe...
Svar
2
· Visningar
1 005
Senast: Salandge
·
V
Western Jag ska köpa ny häst om ett par år (har varit utan 1,5 år) och har ambitioner att rida western! Jag undrar vilka egenskaper man ska...
Svar
7
· Visningar
1 425
Senast: __sandra__
·
Western Efter flera års tragglande med mästertravaren så har han hajjat grejen. Idag så gick han i lång, låg, underbart härlig form, långsamt...
Svar
6
· Visningar
1 070
Senast: Cilva
·
R
Distans Har fått för mig att hästen måste vara skodd på tävling,stämmer det eller är det bara nåt jag har fått för mig? MVH Rex
Svar
9
· Visningar
1 327
Senast: Desert_Wind
·
S
Trav Blir det nåt sånt iår? Isåfall, när och vart?
Svar
4
· Visningar
1 284
Senast: Camarotheking
·
M
Western Jag hörde av en bekant som sett på nyheterna på tv att en känd western ryttare hade omkommit.... :cry: var det nån här som såg det...
Svar
4
· Visningar
1 474
Senast: Icebabe_1
·
D
Körning Vad har ni för kläder på er när ni tävlar? Och vad har era groomar på sig? Ska komma igång och tävla mer i körning och tänkte skaffa bra...
Svar
9
· Visningar
1 732
Senast: Znozan
·
J
Hoppning Någon sa till mej att det är 10 cm högre hinder i omhoppning.. Alltså om man rider d ponny och en LC (90cm) klass, är det d LB (1meter)...
Svar
13
· Visningar
2 524
Senast: Ylva
·
J
Islandshäst Hejsan! Nu när de flesta tävlingarna har kommit upp på SIF:s sida så börjar det pirra i magen! :) Har verkligen saknat det. Är det någon...
Svar
8
· Visningar
1 297
Senast: yew98fq
·
B
Islandshäst HEJ! Jag är en tjej som ridit halvblod i många år men nu blivit mycket intresserad av islänningar och funderar på att skaffa en. Jag har...
Svar
6
· Visningar
1 583
Senast: sammi
·
A
Islandshäst Jag har blivit erbjuden att köpa ett 11-årigt 5-gångssto som har spatt på båda bak. Det upptäcktes när hon för ett år sedan skulle...
2
Svar
31
· Visningar
3 239
Senast: sammi
·
J
Fälttävlan Jag har inte självt tävlat Ft sen det infördes krav på kortet, men fram tom -97 red jag ett par st deb. och lätta klasser. Vad jag har...
Svar
3
· Visningar
1 133
T
Övr. Grenar Hejsan! Jag undrar om det finns några som vet om några bra ställen där vi skulle kunna få visa upp våra vackra American Saddlebred...
Svar
5
· Visningar
1 725
Senast: _Viva_
·
R
Trav Jag har varit ute och tränat på våran is med ponnysar, en rakbana på 450 meter, längst ut var det 20-25 cm is eller kanske tillochmed...
Svar
3
· Visningar
1 080
Senast: mia
·
Körning Vilken stl. brukar passa en liten D-ponny. Ska man köpa rockard stl.ponny eller stor? På sele funderar jag på stl.Cob :confused:
Svar
1
· Visningar
1 218
Senast: Sofiplopp
·
J
Islandshäst Hakar på tävlingstråden... Hur förbereder ni träningen inför tävlingssäsongen? Tränar ni på ovalbana innnan, går kurser, rider med mkt...
Svar
3
· Visningar
1 305
Senast: rammstein
·
O
Övr. Grenar hur fort går det i ett tävlingslöp? hur gammal får en galopphäst vara? :confused: :banana:Mari :bump:
Svar
7
· Visningar
1 384
Senast: Juvelflickan
·
C
Western Jag skulle gärna vilja börja med western med min tinker men jag vet inte riktigt vilken klubb jag ska gå med i. Hur är det egentligen...
Svar
4
· Visningar
1 665
Senast: carran
·
P
Övr. Grenar Hej! Jag undrar hur ung en shettis får vara som yngst när man startar ponnygalopp med den :confused: Vet nån??
Svar
10
· Visningar
1 378
Senast: PONNY_LOVER
·
M
Hoppning Skulle behöva lite hjälp med avstånden. Hur många meter går det in på 3 galoppsprång osv.
Svar
8
· Visningar
1 210
Senast: Favina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama