håller med dig ja =)
det är väldigt hög standard på ryttarna iår både på junior-
sidan och ponny! Nästan alla har ju ridit SM!! =)
Och just d ja...många men inte alla har ju fler hästar på gång till young rider-tiden...
jag har te.x en 4 åring som jag rider in och är ute efter en till så fort jag har fått ponnisarna sålda...

kram//S*

vad har hänt med Nilspetter då...har han nån häst o tävla elle.. ???

Lillefot e iaf ponny... även fast han e stor..fast iofs e han väl inte slutmätt än...blir väl 8 i år? han kan iofs verka större eftersom frida e väldigt liten..

Gentle Moon e underbar. har tyvärr inte ridit honom men har varit med under hela hans unghästutbildning.. min kompis ägde honom innan han såldes till norge.
Kid Cooper e som ni säjer gammal.
Men azzaro då..har emma kvar honom?

kram

vad har hänt med Nilspetter då...har han nån häst o tävla elle.. ???

Lillefot e iaf ponny... även fast han e stor..fast iofs e han väl inte slutmätt än...blir väl 8 i år? han kan iofs verka större eftersom frida e väldigt liten..

Gentle Moon e underbar. har tyvärr inte ridit honom men har varit med under hela hans unghästutbildning.. min kompis ägde honom innan han såldes till norge.
Kid Cooper e som ni säjer gammal.
Men azzaro då..har emma kvar honom?
en till jag tror kan bli farlig i år e hon so köpt ypäjä karuso.. glömt namnet totalt..men hästen kan ju väldigt mycke o tjejen som köpt honom rider bra..

kram

Uppercut menar nu nog.
Men Karuso hade inte varit dumt :d Men att punga ut 7-8 miljoner för en fälttävlanshäst hade jag inte gjort :crazy:

Nils Petter har ju fortfarande Micco , men han borde ha haft en till yngre i dom klasserna.

Nej, Nummerette tror jag va meningen att Lotti ska ha nu, Niklas har ju ridit den innan.
Jag har inte så stor koll på varken ponnyer eller juniorhästar, vet bara att Nathalie iaf har ridit ** med Selene.
Och att Gentle Moon gick någon MSV med Moa Sigvardsson i somras/höstas (han gick MSV på Gärds med Nathalie i påskas, första utanför placering.. :love:), men Moa har ju inte haft honom så länge..så hon kanske blir aktuell för ponnylandslaget senare. *hoppas*

Jag menar Junior-SM ej ponny.På junior-SM fick hon stryk av Emma Jakobsson med 4 sekunder på tiden eftersom de hade samma straff men Emma hade bättre idealtid än Emmi.Dessutom verkar det vara lite kaos ang årets kvalregler.ALLA hade inte ridit 2st 1,10 tillsammans som det står i TR att till mästerskap ska ekipaget kvala tillsammans.

Highlander är också såld.
Jag tror det är meningen att Marie skall rida Curre iår och att Linda ska rida Cassandra.

oj snacka om att ja e snurrig..uppercut menade ja såklart.. dessutom kom ja på ryttarens namn..jessica hammar.
Vem e d som köpt highlander då??
o va har du att rida på nu desiree..
men e inte cassandra o curre lika stora ungefär??
ingen som har nån aning om Linda ska försöka få Curre godkänd inom connemaraaveln??? Bra meriterad o bra stam dessutom läre han ju ha bra temprament oxå.. bara en tanke!!

Highlander är såld till en kille i Blekinge och själv har jag inte hittat någon stor häst ännu, men jag letar.
Cassandra och Curre är byggda helt olika, Cassandra påminner mycket om en stor häst i typen, medan Curre är mera ponnylik.

hej lilla desiree ( ditt namn låter väldigt bra på franska lr vad säger du??) :rofl:
Ska du på dressyr-clinicen i flyinge?? *hope so*

Puss//Sophia*

kul att d blir lite killar i sporten ..
Så nu e alltså mer än halva landslaget sålda till killar..Binney Jolly o Highlander!

Snö:
DEt var inget påstående! Det var bara en fråga..Tänkte mest på några av Juniorerna för de har på några utav de tävlingar jag vart på å ridit lätt...MEn sen vet ja ju inte va de ridit annars..Har inte hört så mkt om dem...

Men som sagt det var bara en fråga eftersom ja inte visste...

Casandra är väl snudd på överhöjdare? Curre är ca 145-146 cm. Jag la på honom täcke tidigt i höstas, och han är jätteliten.

Nej, det är inte så litet kanske, men han verkade mindre när man stod jämte honom. Jag vet inte hur hög han är, han kan vara 144 cm också

Cassandra är liten i jämförelse med Lillefot.Lillefot måste vara över 1,50!Frida är liten men...Ska bli kul o se vem som ska slutmäta honom!Fendi är inte heller så liten...Ska bli kul o se alla killarna på sina ponny.Jag tror även att Christoffer Forsberg blir farlig,han är visst med i talangtruppen med Clown!Vilka fler är med där? Läste att han fått Agrias distriktstipendium o tränar för Bosse Österlund.

ha inte tänkt på lillefot som stor.. måste ta mej ut på nån ponnytävlingo kika på honom..
Vem e clown?? har aldrig hört talas om den... kul med nån ny!!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 359
Senast: Häst_
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
18 434
Senast: Piaff
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 300
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej! Jag letar av olika anledningar ponny / häst men kan verkligen inte bestämma mig för vad som är bäst. Har ni några kloka tankar...
Svar
5
· Visningar
703
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama