Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Western Hej o hjälp! Har lite funderingar om tävlande inom western. Har ett fullblod som jag har tränat på i två år. Han är inte färdigutbildad...
Svar
2
· Visningar
1 046
Senast: Miss_Trouble
·
Fälttävlan Så var de dags för frågan som alltid kommer upp vid den här tiden på året... ;) Någon som vet om de är några ponyer som kommer byta...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 160
Senast: Nelle
·
S
Islandshäst Hesten min har veldig konstig rygg... Han er bred og overbygget, i tillegg så svaier han i ryggen når man sitter på han... Jeg kan...
Svar
3
· Visningar
1 222
Senast: sleepy
·
M
Körning Jag ska köpa en rockard till mitt russ, men fattar inte fast jag läst många inlägg vad en svängel är. Att det har nåt med draglinor att...
Svar
4
· Visningar
1 822
Senast: Sofiplopp
·
I
Hoppning jag skulle tävla i dag på en tränings tävling i stallet,90 cm bara för att bevisa för mig själv att jag også kan gennomföra en...
Svar
16
· Visningar
1 422
Senast: Aliide
·
A
Fälttävlan Jag är så nyfiken på fälttävlan. :bump: Jag har sett det på tv och i verkligheten många gånger, men jag har själv aldrig fått uppleva...
Svar
1
· Visningar
919
Senast: Icebabe_1
·
S
Körning vad rekomenderar ni för sele om man bara kör m en rockard och kör mkt i skogig terräng?? några exempel på vart dom säljer bra selar???
Svar
1
· Visningar
796
Senast: alisson
·
P
Övr. Grenar jag har funderat på att ta lektioner i voltige(lite) finns ju sånt i svenljunga, men är lite osäker... nån som håller på om kan tänka...
Svar
2
· Visningar
1 397
Senast: pigleton
·
C
Islandshäst NI tittar väl på nästa hästliv!!!!! Torsdag kl 20:00 Islandshästar i världsklass :) :banana:
2
Svar
28
· Visningar
2 742
Senast: Betsy
·
Western Är en "gammal" dressyrtant som funderar på att återigen snegla lite på westernridningen. Sist blev jag vaccinerad av en ngt opedagogisk...
Svar
1
· Visningar
1 076
Senast: Mita
·
Körning Jag tycker det är konstigt att när det gäller sadlar, täcken etc - då får det kosta hur mycket som helst. Jag menar - bara ett bra...
Svar
9
· Visningar
1 693
Senast: _L_
·
Körning Ska äntligen komma igång med körningen utav min 178 cm store häst och undrar om ni med lite erfarenhet kan hjälpa mig? Vi ska inte köra...
2
Svar
28
· Visningar
2 737
Senast: Dragonfruit_
·
Körning Eller är ni kanske med i en körsektion? Isåfall, är ni aktiva? arrangeras träningar och tävlingar? Är det många medlemmar? Vad har ni...
Svar
16
· Visningar
1 329
Senast: Dragonfruit_
·
B
Övr. Grenar Finns det nån hemsida för/om fd galoppörer? precis som det finns en sida om ridtravare. *cia* :banana:
Svar
6
· Visningar
2 146
Senast: zeppelin
·
Z
Distans vad man egentligen gör i distans. Ja, jag har ju fattat så långt att araber ofta är med, men vad GÖR man egentligen..?? Jag förstår att...
Svar
1
· Visningar
1 086
Senast: Stopek
·
L
Islandshäst Jag väger typ 43 kg , ska man väga mer för att rida islandshäst? Det spelar väl ingen roll.... Jag har ridit i nästan fyra år och jag...
Svar
11
· Visningar
1 550
Senast: Brolinskan
·
Hoppning (det fanns ju en sådan tråd på dressyr så tänkte jag att det ska vara e n här också) vad är erat mål för 2004? och vad var målet 2003...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 261
Senast: papegojan
·
Islandshäst Hur ska man gå till väga för att registrerar sin pålle i sverige? är inte alls insatt i sånt! behöver snabbt savr gärna... //Emma//
Svar
4
· Visningar
1 124
Senast: Reykur
·
F
Körning Jag ska lämna iväg min ungponny (sto, blir tre i maj) för inkörning den 1/5. Köpte henne den 9/11 2003 och hitintills har det mest...
Svar
7
· Visningar
1 282
Senast: Welsh
·
E
Hoppning När min shettis skulle tävla för fösrta gången med min medryttare så skulle han ställa upp i två klasser en 30 cm och en 50 cm. banan...
2
Svar
31
· Visningar
2 682
Senast: megasus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar