Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Såg nyligen i en tidning att Rolf-Göran Bengtsson vunnit en "ride and drive"-klass på en internationell tävling. VAD är det? :confused...
Svar
6
· Visningar
763
Senast: kopur
·
H
Islandshäst Har en islänning som varit lite överansträngd i en muskel i bak delen.Har lite problem med att få honom att bära sig på bakdelen.Någon...
Svar
6
· Visningar
1 540
Senast: Balderum
·
Islandshäst Det finns ju en del företag som "rider in" hästar och ponnyer mot betalning. Finns det liknande för islandshästar? vad ser ni för...
Svar
10
· Visningar
1 855
Senast: Juvelflickan
·
Islandshäst Så då har jag äntligen bestämmt mig för att köpa en häst till. Dumt anser många...men varför? Jag har tid, bra ställe att ha pållen på...
Svar
8
· Visningar
1 541
Senast: Vala
·
M
Övr. Grenar Hej alla underbara hästmänniskor :). Funderar möjligtsvis på att lägga upp en Studiecirkel om Gymkhana . Har ni några ideer om hur...
Svar
1
· Visningar
1 057
Senast: moony
·
Western Jag har sett samma annons nu några gånger där man annonserar ut en islänning som westernhäst för 75.000:- Hade jag haft de pengarna så...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
9 455
Senast: Casuela
·
Trav Idag har jag börjat med Rikkans skritträning. Tömkörde först ca 5-10 min runt stallet och på volt på garageuppfarten :). Jag är rätt...
2
Svar
30
· Visningar
2 137
Senast: Cilva
·
T
Trav Finns det en gräns för hur hög ett kallblod/varmblod får vara för att få starta i trav? :banana:
Svar
9
· Visningar
1 264
Senast: ghost
·
Hoppning Är det någon som vet något om denna nya grej från Hansbo? Det är tydligen någon slags hopptygel som ska göra en tillen fantastisk...
2
Svar
28
· Visningar
2 847
Senast: puppan2
·
B
Hoppning Jag och min häst är på väg upp i klasserna( siktar på 1.40) MEN jag har fått kortslutning i hjärnan och kan inte komma på fler...
Svar
3
· Visningar
808
Senast: DFZ
·
T
Trav Hej Vad har det kostat för er som har lämnat iväg era hästar på inkörning? Har ni lämnat till travtränare eller till andra? Och vad har...
Svar
2
· Visningar
1 156
Senast: ankans
·
Hoppning Nån som vet hur högt en c-banbygare får bygga?? Har nämligen inget Tr tillhands
Svar
1
· Visningar
1 066
Senast: Minelli
·
L
Hoppning .. Är det några Internationella tävlingar i maj? Inte bara i sverige, utan utomlands också. Vet ni det?
Svar
2
· Visningar
823
Senast: DFZ
·
S
Övr. Grenar Någon som ska till den här middagen den 14/2? Är det långklänning som gäller?
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: seefee
·
Distans Nu är jag på hugget! ;-) En kompis har ett arabsto, för vilket hon fram till nu betalade ca 300 kr i månaden för försäkring hos Agria...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 109
Senast: elinpelin
·
C
Körning Hej! Vet någon vart man kan få tag på: Utställningsbett för shettis (typ med hästsko på) Utställningsträns Körbett mindre än 10,5cm...
Svar
11
· Visningar
1 464
Övr. Grenar Hur mycket kostar det egentligen att anmäla och starta sin häst i ett lopp?
Svar
3
· Visningar
1 291
Senast: Snuffsan
·
P
  • Låst
Hoppning höjderna för att tävla LD, LC, osv.. Har inte tävlat på massa år och då var det ponny som gällde.. Är lite nyfiken bara!
Svar
2
· Visningar
719
Senast: Snuffsan
·
Western Ska börja med att berätta att jag inte är speciellt insatt i western :bow: Men i alla fall... Var och tittade på när några hade...
Svar
3
· Visningar
1 342
Senast: Iaraphel
·
L
Western Hej! Har börjat intresserat mig en del för western. Vart kan man få tag på tränare? Någon hemsida? Gärna så att man vet vart i landet...
Svar
4
· Visningar
1 019
Senast: Blaze_Of_Glory
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka