Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Trav Finns det en gräns för hur hög ett kallblod/varmblod får vara för att få starta i trav? :banana:
Svar
9
· Visningar
1 262
Senast: ghost
·
Hoppning Är det någon som vet något om denna nya grej från Hansbo? Det är tydligen någon slags hopptygel som ska göra en tillen fantastisk...
2
Svar
28
· Visningar
2 847
Senast: puppan2
·
B
Hoppning Jag och min häst är på väg upp i klasserna( siktar på 1.40) MEN jag har fått kortslutning i hjärnan och kan inte komma på fler...
Svar
3
· Visningar
806
Senast: DFZ
·
T
Trav Hej Vad har det kostat för er som har lämnat iväg era hästar på inkörning? Har ni lämnat till travtränare eller till andra? Och vad har...
Svar
2
· Visningar
1 153
Senast: ankans
·
Hoppning Nån som vet hur högt en c-banbygare får bygga?? Har nämligen inget Tr tillhands
Svar
1
· Visningar
1 066
Senast: Minelli
·
L
Hoppning .. Är det några Internationella tävlingar i maj? Inte bara i sverige, utan utomlands också. Vet ni det?
Svar
2
· Visningar
822
Senast: DFZ
·
S
Övr. Grenar Någon som ska till den här middagen den 14/2? Är det långklänning som gäller?
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: seefee
·
Distans Nu är jag på hugget! ;-) En kompis har ett arabsto, för vilket hon fram till nu betalade ca 300 kr i månaden för försäkring hos Agria...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 109
Senast: elinpelin
·
C
Körning Hej! Vet någon vart man kan få tag på: Utställningsbett för shettis (typ med hästsko på) Utställningsträns Körbett mindre än 10,5cm...
Svar
11
· Visningar
1 463
Övr. Grenar Hur mycket kostar det egentligen att anmäla och starta sin häst i ett lopp?
Svar
3
· Visningar
1 291
Senast: Snuffsan
·
P
  • Låst
Hoppning höjderna för att tävla LD, LC, osv.. Har inte tävlat på massa år och då var det ponny som gällde.. Är lite nyfiken bara!
Svar
2
· Visningar
717
Senast: Snuffsan
·
Western Ska börja med att berätta att jag inte är speciellt insatt i western :bow: Men i alla fall... Var och tittade på när några hade...
Svar
3
· Visningar
1 341
Senast: Iaraphel
·
L
Western Hej! Har börjat intresserat mig en del för western. Vart kan man få tag på tränare? Någon hemsida? Gärna så att man vet vart i landet...
Svar
4
· Visningar
1 019
Senast: Blaze_Of_Glory
·
A
Distans rider ett arabiskt fullblod som e distanshäst, men jag rider inte distans, han e så rund om ryggen och har ingen manke så han kan inte...
Svar
17
· Visningar
1 767
Senast: Amia
·
R
Hoppning Undrar om det är möjligt att hoppa med en 20-åring som inte har hoppat så mycket tidigare? Snackar alltså inga höjder utan max 60 cm...
Svar
7
· Visningar
948
Senast: elefanten
·
Körning Så här skrev Fingall78 i tråden nedan av kristel. Jag tycker det låter märkligt ... Det måste väl vara bättre för en häst att bli...
Svar
18
· Visningar
1 545
Senast: Moppe
·
M
Western Nu börjar det dra ihop sig... =) Vilka klubbar har fått ihop lag?? (Obs. jag är ny här på Bukefalos om ni ej sett mej tidigare :) :D
Svar
11
· Visningar
1 229
Senast: Balans
·
S
Trav Vad har man en sån till??
Svar
17
· Visningar
4 432
Senast: Cilva
·
Fälttävlan Nu har ju fältävlansterminen kommit upp, och det jag funderar över är att det står 90-100, osv i typ av tävling, för stor häst alltså...
Svar
2
· Visningar
1 121
Senast: doris
·
L
Hoppning Vilka är era bästa tips till en som inte hoppat så mycket och ska hoppa på lektionen på Torsdag? Vad brukar de som hoppat lite oftast...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: link
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama