Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
Hoppning på nått sätt o få tävla i bomlöst väl?
Svar
6
· Visningar
936
Senast: Snuffsan
·
M
Övr. Grenar Det är jag som har skrivit tråden om dolda handikapp och tränare till mig ver hittar jag det?... Nu är jag dålig i ryggen... Riktigt...
Svar
8
· Visningar
1 369
Senast: Rikkan
·
M
Islandshäst Hur går en 4 gångstävling och en kort tölt tävling till??? Vill ev anmäla mig o perla till nått i april en sk "prova på" tävling...
Svar
8
· Visningar
1 283
Senast: Cheeserica
·
F
Hoppning Har sökt i TR och här på Buke men gått bet... Hur många starter får ett ekipage göra per dag i hoppning? Per helg? Tänker nu inte vad...
Svar
1
· Visningar
1 875
Senast: Domaren
·
Y
Islandshäst Jag ska börja tävla med min islänning nu i vår, och jag undrar om det är nån här som vet om Isländskt Stångbett är tillåtet i Lätt...
Svar
11
· Visningar
2 196
Senast: youngish
·
Distans ...får man ha det? I det TR som jag har (fr -03?) står det inget om det. Endast hackamore än nämnt vad gäller bettlöst (typ)... Får man...
Svar
13
· Visningar
1 769
Senast: Spirit
·
C
Distans Hej! :) Kan någon hjälpa mig med en fråga? Vad är åldersgränsen för hästen på prova på ritter? Jag hittar information om clear round och...
Svar
6
· Visningar
1 068
Senast: cano
·
T
Western Idag red jag min första privata westernlektion med min hopphäst, Det var jätteroligt och han gick hur bra som helst!!! kanske till och...
Svar
6
· Visningar
968
Senast: maximilia
·
Distans hejsan..! Jag undrar om man måste ha gröntkort Mm för att få vara med på en "clear round" eller vad man ska kalla det fast i Distans...
Svar
1
· Visningar
1 092
Senast: CosmicQueen
·
R
Övr. Grenar Vilka får syssla med det? Är det maxålder, vikt, längd eller inget av det? Också stavade jag säkert fel på sportens namn på G ;) :D
Svar
2
· Visningar
1 215
Senast: Real_Life
·
Trav vad hette det nu igen, den man kan trä över tömringarna som man sen surrar skaklarna med? ska ju köpa en sån lös och har glömt vad det...
Svar
6
· Visningar
1 238
F
Western vard-ML-1894778-ML-
Svar
0
· Visningar
1 141
Senast: fjording
·
L
Trav klarade min B-lic. i vintras, men hur får jag ut den nu då? Han som höll i kursen träffar jag knappt längre och han gick inte igenom det...
2
Svar
22
· Visningar
2 063
Senast: Lindi
·
Hoppning Såg nyligen i en tidning att Rolf-Göran Bengtsson vunnit en "ride and drive"-klass på en internationell tävling. VAD är det? :confused...
Svar
6
· Visningar
763
Senast: kopur
·
H
Islandshäst Har en islänning som varit lite överansträngd i en muskel i bak delen.Har lite problem med att få honom att bära sig på bakdelen.Någon...
Svar
6
· Visningar
1 536
Senast: Balderum
·
Islandshäst Det finns ju en del företag som "rider in" hästar och ponnyer mot betalning. Finns det liknande för islandshästar? vad ser ni för...
Svar
10
· Visningar
1 854
Senast: Juvelflickan
·
Islandshäst Så då har jag äntligen bestämmt mig för att köpa en häst till. Dumt anser många...men varför? Jag har tid, bra ställe att ha pållen på...
Svar
8
· Visningar
1 539
Senast: Vala
·
M
Övr. Grenar Hej alla underbara hästmänniskor :). Funderar möjligtsvis på att lägga upp en Studiecirkel om Gymkhana . Har ni några ideer om hur...
Svar
1
· Visningar
1 057
Senast: moony
·
Western Jag har sett samma annons nu några gånger där man annonserar ut en islänning som westernhäst för 75.000:- Hade jag haft de pengarna så...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
9 455
Senast: Casuela
·
Trav Idag har jag börjat med Rikkans skritträning. Tömkörde först ca 5-10 min runt stallet och på volt på garageuppfarten :). Jag är rätt...
2
Svar
30
· Visningar
2 137
Senast: Cilva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar