Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Islandshäst Nog för att många tycks ha fastnat för Atli-artikeln i senaste numret av islandshästen (Vilken jag ioförsej inte tyckte gav särskilt...
Svar
5
· Visningar
1 480
Senast: iller
·
O
Körning min häst blir ofta rädd när jag är ute och kör.. oftast för fåglar och saker som prassalr i skogen.. annars är han helt lugn.. är...
2
Svar
20
· Visningar
2 191
Senast: Osis
·
M
Islandshäst hej! är nybliven islandshäst ägare och undrar vad det finns för några rid tävlingar inom islandshästar? har ju inte den super...
Svar
4
· Visningar
1 046
Senast: Freyr
·
P
Western Drömmer om att åka på western-semester i USA, valla kor i Montana/Wyoming eller liknande. Är det någon som har tips om en seriös bra...
Svar
8
· Visningar
1 279
Senast: Darby
·
Western Har läst flera frågor till kända tränare o när ngn har svårt att rida sin häst på tränsbett o hästen accepterar ett stångbett bättre så...
Svar
3
· Visningar
981
Senast: __sandra__
·
E
Western är det någon som vet om det blir av i år?? :bump:
Svar
15
· Visningar
1 394
Senast: Bia
·
G
Distans Får man ha reklamtryck när man rider, vid vet. grinden eller vid prisutdelning?
Svar
2
· Visningar
1 054
Senast: mahlmt
·
M
Hoppning Hur länge rider ni fram på tävling? Hur många hinder hoppar ni tills ni är nöjda?
Svar
12
· Visningar
2 908
Senast: Cockney
·
A
Islandshäst hejsan jag bara undrar om det är för sent att raka hästen på halsen nu.. alltså bara fram på halsen och inget mer? känner att jag skulle...
Svar
5
· Visningar
1 825
Senast: Moniq
·
S
Övr. Grenar Han tjänade 18.000 dollar. Kul va! Halfsong blev tyvärr distanserad, men nu har hon åtminstone ett lopp i kroppen! Kom igen, gumman...
Svar
6
· Visningar
991
Senast: shady
·
O
Islandshäst hej! jag har en undran om namnbetydelser för islänningar. jag vet ej om jag hr lagt in denna tråd på rätt ställe men jag provar. jag...
Svar
9
· Visningar
8 851
Senast: Osis
·
L
Western Hej! Enl tävlingskalendern på SQHA:s hemsida (även andra hemsidor's tävl.kalendrar) står det att det ska vara en Aqha/Apha/Wras-tävling...
Svar
2
· Visningar
920
Senast: bonefish
·
P
Övr. Grenar Guuuuud vad jag läääängtar till att tävlings säsongen i galopp ska börja!! :crazy: Pållen me,han ääääälskar att sträcka ut på täby...
Svar
1
· Visningar
958
Senast: charity
·
S
Western Varför finns det så få/ingen som sysslar med boskapsgrenar i skåne? :confused: Jag menar, det råder ju knappast ngn brist på kossor i...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: Arapaloosa
·
L
Distans PP, CR och alla andra förkortningar ni använder? :confused: Funderar på att prova på distans, och att försöka förstå ert språk är väl...
Svar
2
· Visningar
1 004
Senast: Little_Chance
·
S
Körning Hej! Jag undrar vad Draglinor och Dragläder är. Nån som kan förklara? Gärna med bild. mvh // Sophie
Svar
1
· Visningar
1 210
Senast: Fodong
·
Trav Jag har en shettis som jag har börjat träna igång för trav senare i år. Hon är väldigt grov och rätt fet. Jag vill ju för det första ha...
Svar
4
· Visningar
1 468
Senast: Petronilla
·
P
Fälttävlan Tänkte starta i fälttävlan så småningom ( hoppas om ett år)och tänkte höra lite hur ni tycker jag ska lägga upp träningarna samt hur ni...
Svar
9
· Visningar
1 588
Senast: Ramona
·
Islandshäst Hej! Jag ska sälja en av mina Islandshästar. Vad ska jag tänka på när spekulanterna kommer? Självklart vill jag att dom får han i både...
Svar
4
· Visningar
1 452
M
Trav hörde att han var på sjukhuset efter o ha blivit sparkad i ansiktet av en häst idag...nån som vet om/hur allvarligt d e? (har jobbat hos...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 085
Senast: solros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar