Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans hej! har börjat träna långa långsamma travpass med hästen.. lindar benen när jag rier, men hon blir iaf tjock i benen. :confused: Hur...
Svar
8
· Visningar
1 896
Senast: mahlmt
·
Distans Man måste ju ha en sån om man ska tävla... :D Kan man maila nån med adress o sånt så att man slipper gå in på posten och betala med...
Svar
11
· Visningar
1 292
Senast: mahlmt
·
G
Trav Hej alla kunninga travfolk, jag behöver hjälp, min speedcart har jag lånat ut och en häst har sparkat sönder ena stötdämparen , jag tror...
Svar
7
· Visningar
1 451
Senast: Zandrah
·
T
Western Letade i gamla trådar men fann ingen som kunde svara på mina funderingar... :crazy: Till problemet: Jag har ridit western ett antal år...
Svar
8
· Visningar
1 450
Senast: alazzi
·
S
Övr. Grenar Skulle vilja prova på att rida bruksridning med min islänning, antingen på en kurs eller tävling. Är det någon som har några tips max 10...
Svar
5
· Visningar
1 397
Senast: Asfolath
·
R
Islandshäst Hur stor är chansen att en pålle från island får exem när den kommer hit? Är det lika stor chans för alla eller beror det på tex kön...
2
Svar
35
· Visningar
3 508
Senast: carroåjohan
·
Hoppning har ni några små-problem eller så, med er sits och inverkan i hoppningen? nästa alla har ju någon liten ovana eller nåt. det jag gör...
2
Svar
25
· Visningar
2 149
Senast: Maliiin_
·
M
Western Hej! Håller just nu på att vänja vår unghäst (2 år i maj) med sadeln. Jag har haft en lätt engelsk sadel på flera gånger och vi har...
Svar
8
· Visningar
2 398
Senast: Blaze_Of_Glory
·
Islandshäst vad har man till en islandssadel? dressyr eller allroundmodellen på schabraket eller vojlocken? Har sett att en del (många på island...
Svar
15
· Visningar
2 449
Senast: Blossi
·
P
Fälttävlan hej jag undrar om man kan hyra en fälttävlans bana för typ en timme och träna?? har sett att de går på vissa ställen.. och var finns det...
Svar
1
· Visningar
1 130
Senast: fio
·
N
Western Hej! Jag har just köpt en nu westernsadel! och jag vet inte hur jag ska dra gjorden! Nu tänker ni väll att vilken korkskalle som har en...
Svar
7
· Visningar
1 489
Senast: Natalyah
·
S
Trav Vart får man tag på sånna där plastband man flätar i manen på trav hästar? Hur gör man? Hur börjar man? :confused:
Svar
5
· Visningar
1 555
Senast: Maddizz
·
R
Trav Vad gör man med en sådan? Korv? Skrittar på platt mark och plogad väg? Rider -för att förhoppningsvis kunna rida skolor och stärka...
Svar
7
· Visningar
1 441
Senast: Rikkan
·
T
Western Visst finns det speciella hjälper för westernridning? Vilka är dom viktigaste? Kan jag köra lite westernridning hemma för skojs skull i...
Svar
12
· Visningar
3 043
Senast: villi
·
K
Trav Hej! Jag har nu fått ett gotlands russ, en 5 årig vallack. :D Jag undrar om dte är någon som har någon bra ide på hur man kan lägga upp...
Svar
5
· Visningar
1 545
Senast: Kallblod
·
Hoppning Det där svarta stoet han jämt brukade hoppa ett tag! Vi blir knäppa här snart om ingen säger.. INTE Roofs alltså (som inte ens är svart...
Svar
3
· Visningar
980
Senast: Lenis
·
G
Körning Och då menar jag inte hos privatpersoner utan hos såna som sysslar med det "på riktigt". Vilka finns och vad ligger priserna på????
Svar
4
· Visningar
1 354
Senast: Sofiplopp
·
L
Övr. Grenar Sulle du vilja prova på tornerspel? Vi kommer att ha öppna träningar i mitten av varje månad i Knivsta eller Gottröra. Det du behöver är...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 760
Senast: LäderBjörn
·
C
Fälttävlan utrustning-ML-1846817-ML-
Svar
0
· Visningar
1 180
Senast: charity
·
B
Distans Hejsa, så har en dansker fundet vej til jeres forum. Jeg har en 5 års arabervallak, der forhåbentlig kommer til at gå lidt distance på...
Svar
6
· Visningar
1 317
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama