Mål för 2004

Och nu kom lindis c-ponnyhingst också med i bilden. Den ska hoppas in och förhoppningsvis komma till L:C i sommar tycker jag.

Då var det fyra som ska tävlas i år.... :angel:

Målet med 04 är att fortsätta utveckla mig själv och mina hästar. Ska försöka att ta upp samtliga en nivå, dom ligger väldigt olika i utbildningen.

Den mest rutinerade ska väl kanske kunna få sig ett par 1.50 starter och går han bra där så är jag nöjd. Kvalar vi in till SM så blir jag glad.

Irco Marco valacken ska fortsätta gå först o främst 1.30 men kanske att han kan fixa någon 1.35 till slutet på säsongen.

Min Robin Z val ska försöka sig på 1.40 och det kommer nog att gå riktigt bra, han är den jag tror på mest. Spänstig och fin samt har ett stort hjärta.

Irco Mena avk ska gå 1.30 och upp i 1.35

Unghästarna ska försöka kvala till Scand Open

Detta är nu om allt går som det ska, men man vet ju aldrig, planerna kan snabbt grusas.
Så är det ju i hästvärlden.

Blev inga tävlingar alls förra året. Men nu är det nypremiär i helgen, 0,90 klubbtävling på ridskolehäst. Målet är väl att hitta en häst jag trivs med (och omvänt) som inte alla andra också vill hoppa och starta 0,90 och ev 1,00. Undrar just när det inträffar?? :crazy:

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 124
Senast: fio
·
  • Omröstning Omröstning
Dressyr Hur ser du på ditt hästeri vad gäller mål? Jag hade en rolig diskussion med en kompis igår om det här med att se saker ”över tid” :D så...
2
Svar
27
· Visningar
3 946
Senast: __sofia__
·
Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
623
Senast: WildHorse
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 199

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka