Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kolla om det inte finns någon mellanvariant på rockard, så du får en med tillräckligt långa skaklar som ändå inte är för stor. Köp absolut inte en rockard med för korta skaklar - då slår vagnen hästen på bakbenen och det kan sluta väldigt olyckligt ...
Jag har en ponny som är 145 cm i mankhöjd och han har en loksele i storlek cob och en motionsvagn/rockard för travare med fullånga skaklar. Skaklarna är lite långa, men å andra sidan är det bra att han har gott om plats.
Sedan har jag en maratonvagn från Tidaholm och när jag köpte den sa jag att den skulle vara till en D-ponny, och fick då skaklar som passade en sådan.
Hästmänniskan
Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Kläder & Bli fin Jag typ lever i min Ninepine-jeans och får så mycket komplimanger. De är så sköna så jag inte ens har behov av att ta av dom så fort jag...