_Viva_ 29 Jan 2004 #21 Re: HÄSTLIV *DELETED* Hm jag hade för mig att de sa att det skulle handla om flygande pass!? Det var mer tölt, trav och full galopp än pass.
Re: HÄSTLIV *DELETED* Hm jag hade för mig att de sa att det skulle handla om flygande pass!? Det var mer tölt, trav och full galopp än pass.
B Båbbe 29 Jan 2004 #22 Re: HÄSTLIV *DELETED* Tror att det är repris imorgon, men kolla TV-programmet! Förra veckan var reprisen kl 18 iaf.
Re: HÄSTLIV *DELETED* Tror att det är repris imorgon, men kolla TV-programmet! Förra veckan var reprisen kl 18 iaf.
A ang 30 Jan 2004 #25 Re: HÄSTLIV *DELETED* Jag lyckades se det i går, och det var inte alls så tokigt. Det "värsta" är väl att sambon vill flytta söderöver efter stallturen hos Lisen...
Re: HÄSTLIV *DELETED* Jag lyckades se det i går, och det var inte alls så tokigt. Det "värsta" är väl att sambon vill flytta söderöver efter stallturen hos Lisen...
I Ingalillo 30 Jan 2004 #27 Re: HÄSTLIV *DELETED* Man tackar. Repris kl 18,05, hinner precis. // Ingalill
A ang 31 Jan 2004 #28 Re: HÄSTLIV *DELETED* Joo, Betsy. Och såg du ängen med hinder - även om jag *inte* vill hoppa just det med pållen kanske...?!
Re: HÄSTLIV *DELETED* Joo, Betsy. Och såg du ängen med hinder - även om jag *inte* vill hoppa just det med pållen kanske...?!