Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Kanske? :banana: *nyfiken* Bild på Herman e på ingående. :D Ska bara ta några kort först :D
2
Svar
23
· Visningar
2 382
Senast: lizan
·
P
Hoppning Nån som vet om man får kvala utomlands? Man kunde få det på vissa utvalda tävlingar på 7 åringarnas, men 5-6 åringarna verkar bara få...
Svar
2
· Visningar
852
Senast: pixiegnomen
·
T
Trav hur ser dessa ut? Är dom fästa med "vanliga" ridhästsömmar eller? Är dom så lätta som ridhästskorna att ta av, knippsa av sömmen, dra ut...
Svar
2
· Visningar
1 450
Senast: Tomaten
·
J
Islandshäst Hejsan! Ajdå, kommer bara ihåg en fråga nu, men den andra kommer la så småningom! På hästägarförsäkran, som man inte skickar med...
Svar
4
· Visningar
1 188
Senast: Juvelflickan
·
F
Fälttävlan saxat från Ridsportförbundets hemsida: Info från Fälttävlanskommittén På förekommen anledning vill fälttävlanskommittén påminna om...
Svar
7
· Visningar
1 341
Senast: cajsastina
·
Hoppning Hur intensivt kan man tävla med en \"grön\" häst Dvs hur många tävlingar per säsong kan man rida, om man bara startar i en klass, på...
Svar
5
· Visningar
1 052
Senast: Qudexco
·
Trav ehh? visste inte att Gidde har blivit sto? :confused: :crazy: :rofl:
Svar
10
· Visningar
1 355
Senast: **BORTTAGEN**
·
D
Körning Hur går man bäst tillväga om man vill köra in en 8 årig ardenner? Själv kan jag inte särskilt mycket om körning, har läst en del och...
Svar
1
· Visningar
1 156
Senast: miamiamia
·
Trav om det står att hästen ska starta på Romme 040119-11 B-lp vad betyder det där B-lp efter? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 022
Senast: Lazio
·
N
Distans Jag och två kompisar har planer på att rida på ridleden i sommar. ungefär hur långt kan man räkna med att man kommer på en dag...
Svar
9
· Visningar
1 967
Senast: nogat
·
B
Distans En av världens mest kända distanshästar närmar sig ”det evigt gröna ängarna”- se info nedan. Rio blev Sverige kändis 1990 då han vann...
Svar
3
· Visningar
1 363
Western någon här som rider western på sitt varmblod o har tävlat någonting? läste för ett tag sen om någon förening som var på gång om western-...
Svar
6
· Visningar
1 348
Senast: CallMeAce
·
Q
Western Hej Undrar om någon har bättre koll än mig. Ville kolla lite regler ang. hunterklasser i Aqha´s regelbok. När jag kom till färgerna på...
Svar
1
· Visningar
1 088
Senast: hotrodder
·
S
Trav Är det någon som vet vart jag kan köpa en bra ponnysulky med QH koppling, sido stänger och hjulskydd? (russ)
Svar
2
· Visningar
1 416
Senast: lila
·
E
Western Vad anser ni är bäst \"ungval\" eller \"unghingst\"?? Jag har en liten undran vad ni andra tycker och har för erfarenhet när det gäller...
Svar
10
· Visningar
2 426
Senast: Tina
·
P
Hoppning är det tillåtet att rida på ett pelhambett på "stor häst" i lokal hopptävling (hästen är bara 4-år). :confused: :confused: :confused...
Svar
2
· Visningar
1 008
Senast: Spider84
·
Övr. Grenar Och här kommer en idiotfråga!! :o :D När pensioneras galopphästar? En tjej i stallet påstod vid 5 år, men nog måste de väl få tävla...
Svar
5
· Visningar
1 747
Senast: The_Last
·
V
Islandshäst För att spinna vidare på en tidigare tråd; vad ÄR det korrekta sättet att göra en halt? Luta sig bakåt/framåt, dra i tyglarna/dra ej i...
Svar
7
· Visningar
3 571
Senast: josse
·
I
Trav Jag letar efter hemsidor till företag som syr upp tävlingsdresser, någon som har några adresser på lager?? Även namn på olika företag...
Svar
4
· Visningar
3 749
Senast: Ina79
·
B
Hoppning I går var det regionala ponnytävlingar på SFK men sedan tar de regionala tävlingarna slut i stockholmsområdet med undantag av de tre...
2
Svar
28
· Visningar
2 711
Senast: Snuffsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30