JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Körning
Trådstartare
Trådstartare
nalle
Startdatum
Startdatum
19 Dec 2003
Svar
Svar
25
Visningar
Visningar
2 423
Ska vi bilda klubb???? På fredag åker mina hem! Och då har de varit här i nästan två veckor *arghhhhhhhhhhhhhhhh*
Men nu har jag börjat mecka med min vagn.. "Måste till stallet nu........... ööööömm....... måste kolla om pållen blivit bättre i benet
"
Fel fel fel!!
Man ska nyttja svärföräldrarna i stället, ta med dom till stallet och mecka vagn
Funkade i allafall på päronen, tog med dom och visa "min vagna! jättefin!" Det slutade med att vagnen nu står hemma hos päronen och dom fixar massor
Mina bor "tyvärr" i samma stad som oss...+ att vi delar satll *jippi*
...men men.....det är ingen av dom som ger sig på min bagn...då hade jag blivit galen
:smirk:
Här det jag som meckar, ingen annan
!!!
IDAG ÅKER DOM HEM TILL KÖPENHAMN!!
Jag har en sån.. Det är bra och snygg, inte bästa kvaliteten med den duger.
Utrustning
Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som...
2
Fordon
Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
IT & mobiler
Vad har ni för mobilhållare till bilen, som ni tycker är bra och funkar bra?
Jag har haft lite olika genom åren, någon som man fäster i...
2
Samhälle
Jag vet ju att många lever utan bil, och att det är en lyx egentligen.
Men jag har vant mig vid lyxen, dessutom nyproducerad bil, och...
3
4
5
Resa när man har hund?
Övr. Hund Hur går det i planerandet? Bor i gbg och kan kanske passa över dagen ifall det klaffar tidsmässigt? Skriv pm.
vilseniskogen
2 minuter sedan
Svar: 49
Visningar: 2 458
Hund
FÅRtråden
Lantbruksdjur Jag ska försöka komma ihåg det här i höst, så jag inte betäcker igen. Hahaha.
Vi funderar på en lammbar nu. Har även ett lamm vi börjat...
Ajda
3 minuter sedan
Svar: 1 086
Visningar: 221 172
Djur
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ett tips är att först borsta med hundtandkräm och sen borsta med Hexagel eller Stomodine som innehåller klorhexidin. Tycker det gör...
Malibu_Stacy
50 minuter sedan
Svar: 1 025
Visningar: 58 855
Hund