Enbetssele från Equilex

Ska vi bilda klubb???? På fredag åker mina hem! Och då har de varit här i nästan två veckor *arghhhhhhhhhhhhhhhh*

Men nu har jag börjat mecka med min vagn.. "Måste till stallet nu........... ööööömm....... måste kolla om pållen blivit bättre i benet :o"

Fel fel fel!!
Man ska nyttja svärföräldrarna i stället, ta med dom till stallet och mecka vagn :bump: :bump:

Funkade i allafall på päronen, tog med dom och visa "min vagna! jättefin!" Det slutade med att vagnen nu står hemma hos päronen och dom fixar massor :cool:

Mina bor "tyvärr" i samma stad som oss...+ att vi delar satll *jippi* :crazy:

...men men.....det är ingen av dom som ger sig på min bagn...då hade jag blivit galen :devil: :smirk:

Här det jag som meckar, ingen annan :devil:!!!

IDAG ÅKER DOM HEM TILL KÖPENHAMN!!

Här det jag som meckar, ingen annan :devil:!!!

IDAG ÅKER DOM HEM TILL KÖPENHAMN!! :bump: :bump: :bump: :bump:

Jag har en sån.. Det är bra och snygg, inte bästa kvaliteten med den duger. :)

Liknande trådar

Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 207
Senast: Derivata
·
IT & mobiler Vad har ni för mobilhållare till bilen, som ni tycker är bra och funkar bra? Jag har haft lite olika genom åren, någon som man fäster i...
2
Svar
27
· Visningar
902
Senast: ameo
·
Hundhälsa Har en hund på drygt 2,5 år som haft problem med magen och därför går på elimineringsdiet. Hills z/d, färskt hjortkött, standardt immun+...
Svar
5
· Visningar
430
Senast: Sol
·
Juridik & Ekonomi Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Svar
7
· Visningar
429
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama