Scandinavian open

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare pixiegnomen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 854
P

pixiegnomen

Nån som vet om man får kvala utomlands? Man kunde få det på vissa utvalda tävlingar på 7 åringarnas, men 5-6 åringarna verkar bara få kvala i Sverige. Nån, lr nån som vet att nån, har fått dispens?
Har mailat arrangören men de är lite sega....

klart du får det! Bara svårighetsgraden är densamma och du kan styrka ditt resultat.

En av mina bästa vänner kvalade sin dressyrhäst i Tyskland som 5 åring.

Fast det står ju att man ska kvala på Svenska reg och nat tävlingar? Men om din kompis fick det utomlands ska väl jag kunna få det oxå :)
Mkt gött isf...

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 327
Senast: Mirtai
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
8 610
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 150
Senast: Edla
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 321
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka