Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Trav Jag har en travare som är nyligen inriden och inhoppad som en vill starta på travet igen. Han ska fylla 7 i maj och är efter Nick...
Svar
5
· Visningar
1 045
Senast: **BORTTAGEN**
·
F
Körning En fd "Kompis" till mej håller på att plåga sin shettis med att försöka få den till nån slags travponny. Men hon får han inte framåt...
Svar
1
· Visningar
1 004
Senast: Znozan
·
R
Islandshäst Hur tycker ni att det "ska" se ut (storleksmässigt ryttare+häst) på en islandshäst? Bild? Dom kan ju bära mycket, det vet jag ju men för...
Svar
2
· Visningar
1 112
Senast: Trassla
·
S
Distans På vissa tävlingar har jag sett att man har en minimum vikt. Hur gör man då man inte kommer upp i denna vikt? Får man då någons slags...
Svar
4
· Visningar
1 166
Senast: Stopek
·
Hoppning Jag har ett 5-årigt sto (oj snart 6) som jag har börjat att rida in. Jag rider och kämpar på med grund-dressyr men vill även att hon...
Svar
2
· Visningar
1 039
Senast: Moppa123
·
Western Varför ska det vara så svårt att hitta en bra tränare? Vill "skola om" (eller vad man ska kalla det) herman till westernhäst. Eftersom...
Svar
1
· Visningar
1 038
Senast: hotrodder
·
S
Western Skall du sälja Hotrodder?? :confused: Du skall väl inte lägga av? /S
Svar
8
· Visningar
1 498
Senast: hotrodder
·
S
Trav Varför anväder man cressendo(lr hur det stavas=)? :bump:
Svar
6
· Visningar
1 575
Senast: **BORTTAGEN**
·
Islandshäst min best har inte världens bästa tölt. Han är alldeles för bekväm av sig. han är alltid varm och lösgjord innan jag börjar tölta. Bort...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: josse
·
B
Western Hur planeras nya året? :)
Svar
17
· Visningar
1 268
Senast: Smilly
·
C
Körning Hej! Har någon köpt den billiga shettisgiggen som Equilex säljer? Är den bra och var den lätt att montera? :confused:
Svar
4
· Visningar
1 245
Senast: Znozan
·
Western Visst finsn det en sån? Läste o mdet förut men kan inte komma ihåg var. Nån som vet nåt om den?
Svar
3
· Visningar
1 269
Senast: Lima1
·
L
Trav Japp, det ska jag göra... (eg min gubbe). Men jag förstår inte riktigt... Jag har alltid kört med "vanliga" selar och inte lagt ner allt...
Svar
4
· Visningar
2 608
Senast: lila
·
N
Western Någon som har något förslag på vart man kan söka jobb? MVH/ Stefan
Svar
4
· Visningar
992
Senast: NightOwl
·
R
Western Jag har hittat ett sto, dräktig med en Shining Spark son, som jag vill köpa och importera till Sverige. Vågar man göra detta själv...
Svar
1
· Visningar
1 094
Senast: Miss_Trouble
·
Trav Ingen som har testat att använda en welsh till ponnytrav? Dom är ju smäckrare än både shettis och russ och borde ju springa snabbare...
Svar
14
· Visningar
2 005
Senast: zilla
·
T
Islandshäst Litur: Rauðglófext blesótt. F: Muggur frá Eyrarbakka - far? FF: Fönix frá Vík í Mýrdal - farsfar? FM: Tinna frá Eyrarbakka - farsmor...
Svar
6
· Visningar
1 157
Senast: töltande_pudding
·
Övr. Grenar Jag sitter och spånar på vad jag ska göra efter studenten nästa år. Vill gärna åka utomlands och jobba med hästar och en hel del lediga...
Svar
8
· Visningar
1 258
Senast: Cambrie
·
M
Hoppning vill ha hjälp med en liten dam som speedar på som fan vid hinder och desutom hoppar av för tidigt och landar lite småt för tidigt oxå å...
Svar
10
· Visningar
1 412
Senast: moonlightgarden
·
M
Hoppning Det som kallas studshinder, är det utan galoppsprång emellan, eller skall det vara med ett galoppsprång mellan hindren? Diskuterade...
Svar
2
· Visningar
1 090
Senast: Ello_nr_1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV