the_connemara

Trådstartare
Lat som jag är så frågar jag er och hoppas ni har bättre koll på TR-ändringarna.. Går inga HÄST DEBUTANT på LOKALlicens nästa år? Måste man lösa reg?

*integlad*

det finns en o annan deb på lokal, men dom flesta har lätt också och då är dom lokala. Lös en licens så kan du ju rida fler hopp och dressyrtävl också

Har fått reda på att man måste ha regional för alla häst debutant (eller 90-klass som det ju ska heta;)). hopp o dressyr är jag inte intresserad av, ville bara rida ngn fälttävlan m mammas häst o se om vi kommer runt (mamma påstår att hon vägrar pga henne;))

Liknande trådar

Hästmänniskan Som titeln lyder, är det klokt att köpa en häst på 141cm när man själv är 163? Jag är 19 och väger inte så mycket, men det kan ju... 2
Svar
38
· Visningar
2 920
Senast: Editten
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
917
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Söker tips kring hästköp! Jag tar examen i vår och går i tankarna på att skaffa häst igen. Ekonomin för att köpa en färdigutbildad...
Svar
5
· Visningar
821
Senast: Freazer
·
Hästvård Hovslagaren var här igår. Han hade sin praktikant med som varit med ett par gånger förr. Hen går sista terminen på...
Svar
19
· Visningar
1 198
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sommartid
  • Vad gör vi? Del CCXI
  • Högerregeln

Hund, Katt, Andra Djur