vill veta mer!

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare Ponyta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 096

Ponyta

Trådstartare
Jag skulle jätte göran villa vet mer om distans tävlingar... hur långt det är och så vidare... :)

http://w1.582.telia.com/~u58202804/index.html
hej prova denna adress ,läs och bege dig ut och sök här hittar du min (vår) grenledare i örebro distriktet , en mycket erfaren man . sedan finns det en bok som hetter Naturen som ridhus , där står det vad du behöver veta , till stor del kan du läsa där :banana: mvh Anders

Sedan har vi något som få andra grenar har: en alldeles egen tidning som bara handlar om distans: Distansryttaren. Om den kan du läsa mer om på Webbplats .
En länk om distansritt i största allmänhet är också;
Webbplats

Liknande trådar

Dressyr Jag är fortfarande såklart inte nöjd med formen på min ponny, jag vill att hon tar fram näsan mer och inte blir låg utan högre i nacken...
Svar
4
· Visningar
160
Senast: MattiZ
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 741
Senast: Kakis
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 180
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 316
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka