Tornspelet knivsta 14 dec.

:D
jag är nyanställd och lär inte börja min karriär där med att ändra schemat... Detta år ska ska lägga ner massa energi på nya jobbet och tyvärr får fritidsintressena stå åt sidan.

HÄDELSE!!! :eek: :eek: :eek:

(Att det kommer ifrån en arbetsnarkoman som gick in i väggen för första gången vid 15 års ålder låter vi vara osagt...)

nej,men vi kommer garanterat den 14/2
har haft mycke just nu
och hästen gick och blev halt igjen,han blev frisk här nu i tirsdag.får träna upp han nu igjen.

Ajdå, inte bra med halta och lytta hästar... Hoppas att den blir stadigt bättre nu då så ni kan vara med i vår! :cool:

jag kommer nog inte att börja hos er tyvärr.
måste spara ihop pengar för allvar här nu,då jag skall köpa en egen häst transport.
:(

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har flyttat till ett nytt stall. Stallet jag stod i fanns inga jourer mer än när stallägaren åkte iväg, då hjälptes vi alla...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 122
Senast: Skye
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 794
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 376
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
32
· Visningar
3 525
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar