• Körning
  • Trådstartare Trådstartare Flizzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 005
F

Flizzan

En fd "Kompis" till mej håller på att plåga sin shettis med att försöka få den till nån slags travponny. Men hon får han inte framåt. Han går en bit sen hoppar han till. Jag är lur på att han är grymmt osäker och rädd för trafik. Eller kan det vara fel på ryttaren? :rofl: Skulle gärna vilja veta om det då är hästen eller "människan" ..?

För mig låter det som att hon skulle behöva backa lite i träningen.... Om shettisen stannar och hoppar till så är det uppenbart att något är fel. Om det är osäkerhet eller om det är rent så att h*n har ont någonstans, måste hon ta reda på först innan hon går vidare.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 532
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 171
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 303
Senast: Ceta
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
14 808
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Resa när man har hund?
  • Uppdateringstråd 31