Minns någon denna distanshäst?

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare Amia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 330
A

Amia

Nån som kommer ihåg Harmonie när hon tävlade?? Ett fuxigt halvblod? hon var i topp och har varit i england... Nån som minns henne?

Jag kommer ihåg henne. Han som red hette väl Daniel har jag för mig. Jag tror inte hon tävlades i distans så värst många år. Hur så? Vad gör hon nu? Jag har förresten alltid trott att det var en valack.

japp du har alldeles rätt, hon var ju iväg och tävlade ganska mycket bl.a i england.... nu rids hon helt "vanligt" och har det bra..,

finns bild på henne nu men den e under "f.d distanshäst" på detta forum!!

Liknande trådar

Kultur Brukade ha extremt många hästböcker när jag var yngre, och minns att det fanns en av dem jag verkligen älskade. Har dock inte kvar den...
Svar
8
· Visningar
912
Senast: saltakatten
·
Tjatter Nu söker jag en bok på det mest kryptiska sättet nånsin eftersom jag bara kommer ihåg en enda grej från den, men det kan ju va så att...
Svar
2
· Visningar
500
R
Kropp & Själ Jag funderade på om det här var värt en egen tråd, men å andra sidan har den här tråden spretat åt så många olika håll redan, så varför... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 578
Senast: Sel
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
916
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka