Komma igång med shettisgalopp?

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare MysticDream
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 472
M

MysticDream

Har en styvson som är fast besluten att träna galopp med "sin" shettis....Men hur kommer man igång? Har kontaktat gbg galopp per mail men inte fått några svar...vi bor i kungsbacka och vet att det finns ett lag men inte vem som håller i det. Både häst o ryttare har goda förutsättningar, men jag har tyvärr rät lite koll på galoppsporten....Finns det förresten någon övre åldersgräns på shettisen...hon är ju ingen ungdom direkt ;) :banana:

Frej var väl 16 eller nåt sånt när han slutade tävla?
Så så gamla får dom väl iallafall vara då :p

de finns ingen övre åldersgräns på ponny. ryttaren får vara högst 12år och väga 0-40kg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Rom år 40. En strålande dag för stora kapplöpningar på Circus Maximus. Folkmassorna, som kan uppgå till så många som ett par hundra... 53 54 55
Svar
1 085
· Visningar
45 248
Senast: Klara
·
Hästmänniskan Okej. Jag måste skriva av mig. Jag tycker inte att det är roligt att hålla på med hästar längre. Men samtidigt då tycker jag det...
Svar
17
· Visningar
4 180
Gravid - 1år Jag har hunnit bli tjugo år gammal nu och min man är 28. Vi har ett fast och stadigt förhållande och eftersom vi båda är vuxna och inte...
Svar
14
· Visningar
1 632
Senast: CillaW
·
D
Hästvård Jag har sen i augusti en shetlandsvallack på foder. Dels för sällskap åt ett fjordsto vi har här och dels för att han är körd och jag... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 003
Senast: Luna10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bygga muskler på ung häst
  • Hage