JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hoppning
Trådstartare
Trådstartare
iinaz
Startdatum
Startdatum
8 Dec 2003
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
3 175
Är det någon som har nå bra tips på uppbyggande övningar i hoppningen?
Ska ta o köra lite markarbete på onsdag så jag vill ha massor me tips!!!!
//kattis
tackar, tackar!!
//kattis
Ridning
Jag är ridlärare på en verksamhet och vill ha tips på olika övningar som är bra att göra i grupp. Både dressyr, bommar och hoppning...
Ridning
Hej hallå.
Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre?
Jag har...
Ridning
Hej! Jag har en 6 årig dotter som fått låna ett sött o snällt Welsh ponny sto som vi ev ska köpa. Pigg men lydig är ponnyn. Hon har...
Kropp & Själ
Hej! Jag griper lite efter halmstrån här.
I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Sant ... men det ar allt for manga som ar beroende och Jag poangterade bara att jag inte tillhor skalan som ar beroende av telefonen. :)
hastflicka
27 minuter sedan
Svar: 1 132
Visningar: 35 953
Allmänt
Sommartid
Samhälle Det finns ju faktiskt möjlighet för många att välja arbete med tider som passar ens egna dygnsrytm.
Jag jobbar ständig kväll eftersom...
Bison
32 minuter sedan
Shettistråden del II
Gnägg Ah, ja ett modernt land på 80-talet hade jag också varit mera sur på som moderland än ett land härjat av krig där stamtavlor främst var...
Blyger
12 minuter sedan
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan Känner du att du har råd med egen häst så satsa på det. Det är komplicerat att få det att fungera med hyrhästar, medryttarhästar och...
Halvstrumpan
Igår kl 23:36
Nytt namn på "Skogsmulle"
Gnägg Det har du rätt i. En fälttävlanshäst med de nerverna osv är nog motsatsen mot vad jag söker också så det hade blivit väldigt fel 🤣
Halvstrumpan
Igår kl 23:06