JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hoppning
Trådstartare
Trådstartare
iinaz
Startdatum
Startdatum
8 Dec 2003
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
3 175
Är det någon som har nå bra tips på uppbyggande övningar i hoppningen?
Ska ta o köra lite markarbete på onsdag så jag vill ha massor me tips!!!!
//kattis
tackar, tackar!!
//kattis
Ridning
Jag är ridlärare på en verksamhet och vill ha tips på olika övningar som är bra att göra i grupp. Både dressyr, bommar och hoppning...
Ridning
Hej hallå.
Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre?
Jag har...
Ridning
Hej! Jag har en 6 årig dotter som fått låna ett sött o snällt Welsh ponny sto som vi ev ska köpa. Pigg men lydig är ponnyn. Hon har...
Kropp & Själ
Hej! Jag griper lite efter halmstrån här.
I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Resa när man har hund?
Övr. Hund Det där skulle passa min vovve! Hon går ihop med nästan alla och älskar att ligga I soffan.
Silver Girl
2 minuter sedan
Svar: 31
Visningar: 671
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Nu är det mindre än 3 veckor till hämtning och jag har valt valp! Det är en ganska stor kull men en har stuckit ut från de bilder och...
Bluefish
18 minuter sedan
Svar: 702
Visningar: 47 762
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ah, fattar.
Hundmöten kan vara skit alltså. Min 7åriga hund är röten på det. Vi har tränat det massor men..njä. 😅
Det jag tycker...
Sleepan
29 minuter sedan
Svar: 985
Visningar: 55 109
Hund
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Dom borde av avbrutit den ritten, förstår inte varför den fick fortsätta alls..
Grazing
47 minuter sedan
Svar: 211
Visningar: 11 722
Grenar
Ridbyxor
Utrustning Då skulle jag säga att du kan fortsätta kolla runt på Hööks bland deras andra byxor😊 Jag gillar Pikeur Candela men även Horselife Candy...
zarmino
Idag kl 21:18
Bildtråd
Gnägg Stå på gången är så tråkigt tycker Lilleman
sweep
Idag kl 21:13