Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Körning för första gången idag!!!! :banana: Dom var sååååå duktiga :love: Ville bara berätta :crazy:
Svar
5
· Visningar
861
Senast: Nora
·
X
Trav Okey, tänker in i ett lopp, stallets ena häst har ledningen, den andra har hamnat på vingel och är i tredjespår men söker sig upp till...
Svar
15
· Visningar
1 342
Senast: _xanth_star_
·
M
Hoppning ja när man hoppat ett hinder, ett litet tips på hur man landar i önskad galopp efteråt...!!
Svar
6
· Visningar
1 968
Senast: alisson
·
B
Hoppning Vad kostar hinderstöd per st alltså? ungefärligt pris? + vad kostar bommar? Vart köper man dessa? Helst så billiga som möjligt!
Svar
5
· Visningar
976
Senast: charmant
·
M
Dressyr Är det någon här som vet om man får tävla dressyr i en bom fri sadel? Då undrar jag i första hand om en FreeForm men även om det är okej...
Svar
18
· Visningar
1 637
Senast: Barret
·
C
Dressyr En undran.. Har fått höra att man ej får flätta hästens svans på dressyrtävlingar. Gäller denna regeln jämt eller är det ingen regel...
Svar
3
· Visningar
1 228
Senast: sweep
·
E
Islandshäst Jag undrar om nån vet vart man kan köpa vidoefilmer från IslandshästVM? I år eller förra året spelar ingen roll.
Svar
4
· Visningar
899
Senast: ElizaXX
·
Trav Nu var det länge sen jag var aktiv så jag behöver uppdateras, inspirera mig lite. Hur tränar ni? Ta tex tryckvagn som är en gamal...
Svar
2
· Visningar
1 875
Senast: trollfaksen
·
T
Trav vad det har varit livat värre i gamla svedala när faksen åker bort på semester! Järvsödito svårt sjuk ( jo vi hörde det ända bort i...
Svar
2
· Visningar
737
Senast: trollfaksen
·
P
Hoppning Om jag har blivit 3:a av 40 stycken på en regional LB ? Om jag har blivit 17:onde placerad av 62 på en regional LB ?
Svar
2
· Visningar
785
Senast: trazel
·
Trav Nu står han här, min lilla travare. Eller lila och lilla, jämfört med mina isläningar är han enorm och tycks mest bestå av ben... Det...
Svar
16
· Visningar
1 176
Senast: Rikkan
·
B
Hoppning Hur ska man få hästen att hoppa högre? Min polle hoppar INTE över 110cm då tar det tvärstopp. men annars går det jättebra. Hur ska man...
Svar
7
· Visningar
1 197
Senast: pialotta
·
H
Islandshäst Var i Strömsholm idag o tittade på tävlingarna! Har aldrig varit på islandshäst tävlingar förut! :) Undrar nu vad dommarna tittar på...
Svar
2
· Visningar
1 044
Senast: iller
·
J
Trav Jag har en speedcart som jag har byggt om till quickhitch. Jag har funderat på att köpa en quickhitch sulky men pga att jag är snål har...
Svar
2
· Visningar
1 094
Senast: Nebraska
·
W
Hoppning nu när hela laget hoppade i Gera, och hon var bästa svensk i alla klasser, och är reserv? Maria Gretzer slog tom Peder med sin...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 361
Senast: Catta
·
W
Övr. Grenar Är det någon som är intresserad av att vara med och dra igång en? Eller finns det redan någon? Medeltids- och lajvgrupper finns det...
Svar
13
· Visningar
1 450
Senast: Spider84
·
M
Hoppning Jag vet att jag e lite efter, men vet man vem det var som köpte Pialotta?
5 6 7
Svar
136
· Visningar
11 711
Senast: Catta
·
Hoppning Jag är definitivt ingen hoppryttare, men jag kollar gärna på hoppning på tv och så. Det jag funderar över är varför "alla" hopphästar...
Svar
8
· Visningar
1 193
Senast: Spider84
·
Körning Mitt andra tömkörningspass någonsin blev det idag :) Lite bilder också! Vill gärna ha tips och råd angående bilderna, vill verkligen...
Svar
9
· Visningar
1 046
Senast: Zuzzi
·
D
Dressyr Någon som har någon bra övning där hästen behöver ´´sätta under sig´´?, har lite svårt att komma åt henne!
Svar
5
· Visningar
1 169
Senast: Dorro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama