Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Islandshäst Har sett många skriva om denna tidning och jag tycker den verkar väldigt intressant. Finns det någon hemsida, eller kan man bli...
Svar
3
· Visningar
5 342
Senast: iina
·
C
Trav Japp, nu är jag och pappa riktigt på G!Vi ska köpa en travis! Helst en hingst/valack äldst 2 år. Vi har haft 4 travisar och 2 ridhästar...
2
Svar
20
· Visningar
4 601
Senast: Ettermyra
·
V
Hoppning som krävs för att få starta i avd A, måste de vara tagna under året då hästen är 6? eller räknas rundor de gått felfria som 5 åringar??
Svar
4
· Visningar
781
Senast: Idasagare
·
Distans ni som använder pulsklocka i träningen, vilken sort har ni? effektivt och vad kostade den? vad rekomenderar ni? eller känner ni att den...
2
Svar
20
· Visningar
2 876
Senast: Camilla_H
·
S
Hoppning Ska ta kort på torsdag när jag hoppar och vill har korten på lite högre hinder. Givetvis inget över det min häst klarar, men jag skulle...
Svar
6
· Visningar
3 587
Senast: Minelli
·
R
Trav Har börjat tömköra min islänning, det går jättebra med tömmar å allt, rider western med honom så han e van vid de mästa, men... han gör...
Svar
2
· Visningar
1 362
Fälttävlan vad har ni för skydd och boots i terrängen? Vilket märke?
Svar
8
· Visningar
1 038
Fälttävlan ...vad de rutinerade ryttarna trillade av på slutet. Andrew Nicholson, Andrew Hoy och nu även Ingrid Klimke! Undrar hur det kommer sig...
Svar
7
· Visningar
1 047
Senast: _Peplis_
·
Fälttävlan Vet ni vad det finns för möjligheter att få åka till nån fälttävlansryttare och jobba där bara över en period mot att få träna för...
Svar
1
· Visningar
734
Senast: HillsBon2
·
Dressyr Om nån vecka ska mina "elever" rida sin första riktiga tävling! Men att lära dem programet utantill är helt omöjligt :smirk: Så jag ska...
2
Svar
27
· Visningar
2 614
Senast: vilse
·
Dressyr Är det någon speciell färg som gäller i dressyr?
Svar
3
· Visningar
1 071
Senast: Lorelie
·
Dressyr Har märkt att det är väldigt få som bryr sig om att trava av och varva ner sin häst efter klasserna de ridit. Det är visserligen "bara"...
Svar
11
· Visningar
1 597
Senast: milla83
·
Q
Dressyr Får man ha "världens snyggaste" Blå sammetsschabrak med guldpasspoal på Dressyrtävlingar? Eftersom man inte får ha vissa pannband (länk)...
Svar
12
· Visningar
1 626
Senast: mirjada
·
Körning Vad är en seltunga? O en selpinne? Det finns några fler saker som jag inte heller vet vad det är, men som jag nu inte minns vad de...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: Maris_
·
Hoppning Shutterfly Dopad meredith michaels beerbaum har världens underbaraste häst i shutterfly. *vill ha* o jag har hoppas att hon ska få rida...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 909
Senast: kopparberg
·
K
Fälttävlan undrar om nån här vet ngn hemsida med bilder över fälttävlans hinder ?!
Svar
5
· Visningar
2 071
Senast: _Peplis_
·
Fälttävlan För er som är intresserade så finns en massa info och en hel del bilder på http://www.bungehastcentrum.org/falttavlan/
Svar
11
· Visningar
1 448
Senast: Desiree_s
·
S
Körning He,he undrar bara lite lätt av er som kan det där med att köra shettis, hur tungt orkar en så liten dra? Om jag väger runt 80kg :angel...
Svar
12
· Visningar
1 422
Senast: Donald_Duck
·
Q
Western Någon mer än jag som bor i Malmö och är intresserad av westernridning?
Svar
2
· Visningar
1 421
Senast: monke
·
C
Western Jag, som e engelsk ryttarinna från början, ja iaf till stilen, har nu gått över till western. Det funkar bra och är skitkul!! :bump...
2
Svar
20
· Visningar
1 640
Senast: Cronis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Målbilder för trubbnosar.