Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning ska o ska... några ideer i min egen ideetorka? just nu är den himmelsblå, inte så snyggt tycker jag. vagnen är en hudik rockard. jag...
Svar
12
· Visningar
1 430
Senast: Carolus
·
Dressyr Är på gång att börja träna dressyr med min fjordvalack, får höra mkt kommentarer om att jag ska träna med en FJORDING! Bl a att...
2 3
Svar
52
· Visningar
9 808
Senast: Darbhanga
·
Körning Är så förälskad i russ och vill gärna ha ett, kan man köpa ett russföl och bara köra in det?? :) :crazy: :idea: Eller tycker ni att...
Svar
6
· Visningar
1 339
Senast: sissu
·
T
Western Ni som har haft lag med till den nystartade westernallsvenskan. Hur har Ni gått tillväga när Ni tagit ut laget? Har Ni plockat ut Era...
Svar
2
· Visningar
1 026
Senast: prinsus
·
J
Körning Jag ska vänja min coola kille vid körpiskan hade jag tänkt, och skulle vilja veta hur man ska använda den? Hur gör ni? Jag vet att...
Svar
3
· Visningar
1 279
Senast: mellis
·
D
Islandshäst Börjar Nordiska redan i dag !? Ni som är där kan väl vara hyggliga och komma med lite resultat och bilder :love: Jag hoppas att jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 628
Senast: Vala
·
P
Dressyr Jag letar för tillfället efter häst, och har hittat ett halvblod som bara är 156cm i mkh. Jag är själv 166cm och ganska smal. Men kan vi...
2
Svar
38
· Visningar
4 549
Senast: Biten
·
N
Dressyr Planerar göra tävlingsdebut med nya hästen om en vecka. Min planering var först att jag skulle ha börjat med en liten Clear Round förra...
Svar
18
· Visningar
1 530
Senast: Darbhanga
·
Trav För då ska lilleman springa jättefort :D Han ska vara med i ett provlopp för första gången (tror jag) Uscha, nu börjas det igen.. fast...
Svar
12
· Visningar
1 123
Senast: Sablar22
·
Övr. Grenar Hjälp....på söndag skall vi ett glatt gäng bege oss till Täby för att tävla ponnygalopp. Har aldrig varit där...aldrig tävlat...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: Rubinen
·
C
Western Någon som pysslar med det? Kan någon förklara lite löst vad det handlar om...? Jag blev erbjuden jobbi ett reining stall, å jag som bara...
Svar
8
· Visningar
1 036
Senast: Cronis
·
L
Körning Håller på att leta efter en maratonvagn... eller två :crazy: letar ffa efter en till min fjording men skulle också behöva en till lilla...
Svar
4
· Visningar
1 730
Senast: Welsh
·
M
Dressyr Hur är det egentligen, jag har bara tävlat regionalt senaste åren, är det okej att starta LA på lokal tävling då? Jag är inte uppklassad...
Svar
4
· Visningar
1 117
Senast: Ylva
·
A
Islandshäst Jag har precis börjat rida ett islandshäststo, skall rida en gång i veckan. Vill veta mer och undrar om denna bok är att rekommendera...
Svar
11
· Visningar
1 518
Senast: Freyr
·
B
Trav vet inte om tråden ska ligga här eller under "avel", men nu ligger den här iaf.. jo, jag undrar hur en italiensk travare ser ut? kanske...
Svar
13
· Visningar
1 264
Senast: blindabelinda
·
Fälttävlan utan att ta fälttävlanskortet om man tävlat förut? När fälttävlanskortet infördes så sa man att dom som startat tidigare fick fortsätta...
Svar
2
· Visningar
931
Senast: true_blue
·
Islandshäst Jag har bara läst infon och resultaten på Vaengurs hemsida och nu vill jag höra av er som var där! Hur var det! Vilka imponerade mest...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 419
Senast: Freyr
·
Körning Vad är egentligen för och nackdelarna med att ha skygglappar på huvudlaget? Blir hästen som regel lugnare av att ha skygglappar eller...
Svar
7
· Visningar
1 181
Senast: Nora
·
E
Körning Hej Jag undrar om det är någon som kan tipsa om vart jag kan hitta information och bilder på äldre hästvagnar och tips om renovering...
Svar
3
· Visningar
2 633
Senast: alisson
·
I
Övr. Grenar Ja här kommer jag igen med mina konstiga frågor. :) Galoppsadel ja, ni som har sådana eller tillgång till dem, skulle ni kunna lägga in...
Svar
4
· Visningar
1 650
Senast: hobbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama