Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Hoppning Härligt... eller hur?!! :banana: :)
Svar
19
· Visningar
1 111
Senast: fio
·
G
Islandshäst Nån som har bilder? Jag rider en 5-gångare rätt i mest "vanlig dressyr" i skritt och trav. Ibland testar jag tölt och kort tölt går rätt...
Svar
12
· Visningar
2 553
Senast: Krati_Gutti
·
P
Western Funderar på att åka på någon form av Westernkurs/ridläger nästa sommar inom Hallands län.Någon som kan rekomendera någon? Hur funkar...
Svar
3
· Visningar
1 377
Senast: Mike
·
C
Dressyr Se mig som helt grön, därav denna fråga: Vad var det som gjorde att den tyska ryttarinnan (glömt namn :crazy: ) på lettiska...
2
Svar
21
· Visningar
2 443
Senast: Zora
·
T
Western Hörde att Arab-SM hålls på Okna 4-5 september. Någon som vet mer och kan bekräfta. Det är samma helg som Nävekvarn. Typiskt att allt...
2
Svar
20
· Visningar
1 978
Senast: cassina
·
S
Western Hur gör man? :confused: Min häst är av den energiska typen och vill gärna trava på i ganska saftigt tempo, hur får jag henne på ett...
Svar
8
· Visningar
1 552
A
Dressyr 9.00 Klass 4 LB:3 (0+120) vad betyder detta, jag fattar kl 9.00, klass 4 och LB:3 ,men vad är 0+120??? jag har funderat och...
Svar
4
· Visningar
1 046
Senast: Darbhanga
·
K
Western :confused: Skulle vilja börja rida western har provat på det en helg på jultorps ranch tyckte det var jätte kul. Så om det är någon som...
Svar
3
· Visningar
999
Senast: Piraja
·
M
Distans undrar vad ni tycker jag ska köpa? ska börja tävla i distans nästa år med min arab. hon är westernriden så när man svänger behöver man...
Svar
5
· Visningar
1 397
Senast: Happimess
·
A
Islandshäst Ja, vad gör era fyraåringar nu? Ridning, inridning, träning? Hur är det med gångarterna? Har ni nåt uttalat mål, eller någon tidsplan?
Svar
4
· Visningar
1 217
Senast: ang
·
E
Islandshäst Någon som vet om den nya anläggningen i Mönsterås är klar än? Har det varit några tävlingar där? Någon här som ska dit och tävla?
Svar
1
· Visningar
993
Senast: annizz
·
Dressyr Tror ni Jan Brink har någon chans till medalj?
Svar
18
· Visningar
1 520
Senast: Xeline
·
Körning Jag hittade nyss en annons på en beg. travsele och speedcar till ett bra pris. Är det något man kan ha och smygköra längs vägarna med...
Svar
4
· Visningar
846
Senast: majola
·
Övr. Grenar Igår under amatörlöpet så bröt Special Brew benet! :( tycker synd om ninna! 2:a hästen på 2 veckor!
Svar
13
· Visningar
1 210
Senast: FirstAttempt
·
Trav Det här inte vad ni tror att det är , men det fanns engång en häst som ägdes av en liten Krims...som faktiskt var trea på en travbana i...
Svar
5
· Visningar
982
Senast: Krims
·
L
Islandshäst Hur får ni den att förstå att den ska gå i trav? & i tölt? Gör ni något speciellt? Har alltid undrat det.. :crazy:
Svar
14
· Visningar
1 356
Senast: josse
·
K
Fälttävlan är intresserad av att veta mer om de hindren! är de svåra att hoppa? någon som har en bra bild på ngn backe/trappa?
Svar
1
· Visningar
896
Senast: kentflikkan
·
S
Övr. Grenar Efter att ha sett mitt arabsto springa runt flertalet ggr i hagen och i lek, börjat jag fundera på om inte galopp vore ngt hon borde...
Svar
5
· Visningar
1 435
Senast: __Stilett__
·
T
  • Låst
Dressyr Är det någon som vet var jag kan få tag i LA:1 2003 här på internet?
Svar
1
· Visningar
872
G
Dressyr Jag undrar varför de som rider dressyr använder två tyglar? Vad är det bra för? :confused: Tack på förhand!
Svar
3
· Visningar
802
Senast: gosebus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama