Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western Hur många av er som rider western använder hjälm?
2
Svar
26
· Visningar
2 180
Senast: Pieces_
·
F
Fälttävlan Får man ha bettskivor i fälttävlansdressyren på ponny? Handlar om debutant...
Svar
1
· Visningar
1 023
Senast: Idasagare
·
A
Islandshäst Jag har börjat rida en islandshäst, Hvida, en gång i veckan. Hon är verkligen underbar, jättemysig häst med fint humör och riktigt...
Svar
1
· Visningar
1 813
Senast: josse
·
Dressyr Vad ska procenten för godkänd ritt vara? LC:2 LB:1 LA:1?
Svar
2
· Visningar
1 349
Senast: Ylva
·
L
Dressyr Vågar man ställa upp i en lokal LC:2 hos hemmaklubben utan licens? (Det handlar alltså om en klass på en tävling, dessutom lär vi ta...
Svar
3
· Visningar
892
·
P
Hoppning Hur är det egenterligen? För på en hemsida här på internet så står det att man får kvala med en ungponny från avd.B till avd.A När den...
Svar
2
· Visningar
769
·
P
Fälttävlan Nu har jag blivit lite mer intresserad om fälttävlan. Undrar hur svårt pogrammet är i dressyr i de lättaste klasserna och hur...
Svar
1
· Visningar
868
Senast: Xeline
·
H
Dressyr Får man tävla lätta klasser på det?
Svar
2
· Visningar
919
Senast: Hästbiten
·
B
Hoppning Idag SKA jag TRÄNA "teknik" hoppning.. :D Vill ha lite tips på en bra LITEN bana på 8 hinderstöd. Hur gör ni när ni ska...
Svar
3
· Visningar
1 906
Senast: BeastieBabe
·
M
Western Hallå! Har länge gått och varit sugen på att köpa en buckla i silver från Montana Silversmiths från USA. Tyvärr är jag nickelallergiker...
Svar
1
· Visningar
936
Senast: Ragatan
·
T
Fälttävlan Vad var det som hände egentligen i banhoppningen+ Jag tänker på Bettina Hoy:s och Tysklands protest osv. jag hängde inte riktigt med i...
Svar
11
· Visningar
1 330
Senast: cissan
·
L
Övr. Grenar Jaa d fick stallet igår.. :bump: :D :D Börjar med Be my Babys första start.. (hästen jag brukar rida) Stensist var hon.. :smirk...
Svar
5
· Visningar
1 041
Senast: Love_Lee
·
H
Hoppning Har precis börjat ett vetenskapligt arbete :smirk: där jag har tänkt att jämföra dessa båda ridstilar. Vad har ni att säga? Vad är...
Svar
4
· Visningar
2 666
Senast: cissan
·
M
Fälttävlan Jag hade eventuellt tänkt rida lite fälttävlan med mina hästar. Nu är de ju rena hppphästar och behöver då naturligtvis träning på andra...
Svar
2
· Visningar
886
Senast: Mrs_Malfoy
·
C
Hoppning Hej, har en liten fråga jag... Jag var med i förra omgången i Div. 1 laget för ponny i hoppning. Min klubb ska starta med ett lag nu i...
Svar
6
· Visningar
957
Senast: Connemara_Lover
·
Dressyr jag söker med ficklampa efter ett dressyr program som heter Dressyrprogram för äldre blåbär :p det är väldigt roligt att läsa det...
Svar
2
· Visningar
2 012
Senast: Barret
·
N
Hoppning Hur många "poäng" får man för en seger i msv b på regional nivå?
Svar
3
· Visningar
648
Senast: RedHotChili
·
E
Islandshäst Jo, jag har fått ridit en Islandshäst nu i 2 dagar. Hon är väldigt framåt och pigg, men inge dum utan vill tölta och springa fort :D...
2
Svar
25
· Visningar
2 647
Senast: sante
·
Western Jag har ett problem med min westernsadel. Den glider runt när jag rider lite grann, måste gunga rätt den hela tiden. Hade pad och filt...
Svar
14
· Visningar
2 275
S
Trav Vad tycker ni om hans låt???? Victory :love: :love: :love: :love: :love: Gå in på www.victorytilly.com
Svar
14
· Visningar
1 696
Senast: stally
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama