Special Brew

enjes

Trådstartare
Igår under amatörlöpet så bröt Special Brew benet! :(
tycker synd om ninna! 2:a hästen på 2 veckor!

Fick just reda på att det var Graf Zeppelin.Det var väl den hästen hon började med?

men jag tror inte Graf Zeppelin bröt på banan... vad jag har hört sparkade hästen i boxen å fastnade med skon i gallret och slet sönder benet... usch å hitta sin häst med brutet ben, och dessutom i BOXEN :(

Neeeej! Inte Graf Zeppelin !!! :eek: :eek: :cry:

Världens vackraste häst ju ! Han ville ju jag ha efter hans karriär ju! :( :cry:

Stackars Catharina! :cry: :cry: :cry:

Vet ni hur det gick med jockey? Det var min kompis häst som den trillade framför hon klarade sig precis från att trilla och står hemma i stallet och är bara mörbultad.
Hemskt när det händer! :(

Är Zeppe också död?! :( Ja, det var honom hon började hela sin jockey/tränarkarriär med. En väldigt intressant historia, vi tar den nån annan gång.

Usch, vad deppigt att råka ut för två såna incidenter på en gång... :cry:

Hur gick det med Drommert, nån som vet?

det är bara bra med tessan..hon pullade upp å så satt hon av..sedan kom ninna + massa andra å så fick han åka upp till trapalanda!

Sv: Re: Special Brew

Jag vet inte riktigt vad som hände, det var Sofie som sa att något hänt där. "Franskan" var mörbultad så något har hänt jag vet inte vad, men hon är ok nu och ska starta på söndag.

Liknande trådar

Hästvård Hovslagaren var här igår. Han hade sin praktikant med som varit med ett par gånger förr. Hen går sista terminen på...
Svar
19
· Visningar
1 223
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 239
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
978
Senast: Mli
·
Gnägg Jag är inte en person som generellt konsumerar jättemycket; Köper kläder och skor till mig och mitt barn typ 2 gånger om året (inför ny...
Svar
15
· Visningar
1 367
Senast: Dyngpeter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka