pulsklocka

Jag har köpt mina TR från SvRF hemsida www.ridsport.se. Brukar vara paketpris på dem, annars kostar de drygt 100 kr per styck.

Ska du tävla distans behöver du TRI och distansTR. För provet för grönt kort behöver du TRI och dressyr- och hoppTR. Dock behöver du nog inte köpa dem - klubben har säkert ex. som de lånar ut under provet och det går ju att låna av någon annan som har när man läser på innan. Under provet så slår man i TR:erna och alla slår ju inte i samma samtidigt så det brukar gå bra att skicka runt.

/Camilla

Liknande trådar

Distans Hej distansfolk! Nu behöver jag lite hjälp här, det handlar om en första distansstart och hur jag kommer dit! Efter att ha tävlat...
Svar
11
· Visningar
1 748
Senast: annoj
·
Träning Tävling är aldrig något som har intresserat mig. Jag har alltid tyckt,och tycker att det är jättekul att hänga med som hästskötare...
Svar
4
· Visningar
1 409
Senast: svea
·
Dressyr Nu har vi ju avhandlat var godkänt gränsen går och vart den faktiskt går (missförstå mig rätt ;)), det behöver vi inte fortsätta med i o...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
13 204
Senast: Emelei
·
Distans Hallo! Intresserad av sporten men har ingen som hellst koll än :laugh: Har tagit mej in på distans i värmlands hemsida, men vill lära...
Svar
16
· Visningar
2 670
Senast: cano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama