Ropa upp program.

Om det nu är en riktig tävling de ska vara med på har deras målsman tagit grönt kort för dem?

Ja, du får läsa programmet för dem. Du ska stå still, vid E eller B om det går. Du får bara läsa precis som det står i programmets bedömningsgrupper, inte lägga till, dra ifrån eller formulera om (det är alltså lämpligast att du läser innantill så det blir rätt). Dvs inga träningsanvisningar (räta upp dig, mer innerskänkel osv), ingen information om att de rider fel (det är domarens uppgift) .
Det finns inga regler om din klädsel, men snyggt och prydligt är väl lämpligt.

sista halten är ju vid G, och du måste säga precis det som står i programmet.

Nopp, de valde själva att stå över och stanna i deras stuga i österlen. Sa att det var mycket roligare att tävla hoppning :D Så nu ska vi se om vi inte hittar någon liten pay and ride i närheten i stället!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 636
Senast: Enya
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 343
Senast: Juli0a
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 459
Senast: miumiu
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 362
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar