Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Trots att jag själv har korta (och numera tjocka) ben så har min egen avkomma (dvs barnet) lyckats få långa, smala ben som gör tom vuxna...
Svar
7
· Visningar
2 344
Senast: break_a_leg
·
H
Dressyr Jag ska åka och prova ut en ny sadel nästa helg. Är mest intresserad av Prestige Leonardo eller Albion SLK ( Den prisklassen som jag har...
Svar
9
· Visningar
1 415
Senast: Hedwig02
·
S
Dressyr Har sökt i alla gamla trådar utan fått svar på min undran... ;) Jag tänkta införskaffa mig ett nytt pannband till mitt beställda...
Svar
4
· Visningar
903
Senast: Solosanta
·
C
Dressyr Är det någon som vill berätta vad de tycker om dessa jag gillade de när jag provade dem , vet dock ej vilken modell det var med de var...
Svar
6
· Visningar
1 329
Senast: Crona
·
E
  • Låst
Dressyr Hej.. Undrar vad man får ha för bett på ponny upp till lokal nivå..? Är rakt bett godkänet, eftersom att det är det mjukaste bettet...
Svar
2
· Visningar
948
Senast: PrinceFair
·
B
Dressyr Hej alla kloka bukare.. Måste ha lite hjälp på traven med min pålle nu.. Igår när jag tömkörde visade min häst prov på ett steg...
Svar
15
· Visningar
3 375
Senast: Hedwig02
·
B
Dressyr Vart får man tag på stövlar med dragkedja fram? :d Såååå snyggt, men har inte hittat några :(
Svar
14
· Visningar
1 434
Senast: rare
·
Dressyr hur får man en häst att bli känslig för hjälperna? :confused:
2 3
Svar
42
· Visningar
5 417
Senast: Pysenplay
·
H
Dressyr Hur vet domarna att man rider på rakt bett?:bump::banana:
Svar
2
· Visningar
1 118
Senast: Magnum
·
Dressyr Kikat lite på prestige och undrar hur de är i storleken. Har haft en Passier Optimum 17,5 som var ganska lagom för min rumpa. På...
Svar
4
· Visningar
1 189
Senast: remmis
·
M
Dressyr Hejsan, Min pålle gapar väldigt mycket. Hade tänkt att köpa ett helt rakt bett som inte är delat och testa det, men ser nu att man...
Svar
6
· Visningar
786
Senast: Moja
·
L
  • Låst
Dressyr släng in bilder på snygga BREDA nosgrimmor á la Briars, gärna med pris eller egna erfarenheter om sådana finns. :)
7 8 9
Svar
168
· Visningar
27 007
S
Dressyr ngn som har bilder o visa på dressyrsadeln (helst med häst) samt berätta vad för hästar denna sadel passar till och hur är den att rida...
Svar
7
· Visningar
1 463
Senast: __Stilett__
·
P
Dressyr Hej, jag har precis fått erbjudandet att rida en häst 3 ggr i veckan. Har ridit honom 2 ggr nu. Det har stått folk från stallet och...
Svar
5
· Visningar
1 166
Senast: patakyn
·
Dressyr Nej, ni behöver inte vara oroliga - jag ska inte skaffa häst eller börja tävla... Hur nedklassningsreglerna fungerar på ponny är jag...
Svar
8
· Visningar
1 399
Senast: axel
·
Dressyr detta är igentligen inget problem då han är den lydigaste hästen som finns men ett problem anser jag att vi har: han är inte alls...
2
Svar
38
· Visningar
4 152
Dressyr Hej! Någon som vet i vilka klasser DM för juniorer går? ÄR det olika för de olika distrikten? Hur kvalar man etc? Har letat på sv...
Svar
3
· Visningar
949
Senast: nosludd
·
M
Dressyr ska köpa nya cavallostövlar snart, men kan inte bestämma mig för om jag ska ha med dragkedja eller inte. vad föredrar ni?
2
Svar
39
· Visningar
3 087
Senast: Soranto
·
M
Dressyr Hej! Letar nu efter ett dressyr träns alt. kandar som man kan göra om till träns. Krav svart läder och mässingspännen.:D Ska passa bra...
Svar
8
· Visningar
3 248
Senast: Mahogny
·
Dressyr Bara lite nyfiken, det var någon som sa att man inte fick tävla dressyr i den nya tretorn stöveln ( Malin Baryard), stämmer det? Inte...
Svar
4
· Visningar
1 089
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka