D
Damp_
Sv: känslig för hjälperna
Jag skrev till dig, och inte til TS. Vad hon har för häst o tränare är inte min sak. jag bara reagerade på ditt något trångsynta sätt att tänka på ett levande djur. Sluta kalla dem för kossor, de är hästar, man rider inte på kor, bara i spanien där det är en sport i sig.
Men du verkar fullständigt blockerad, och att diskutera med en trångsynt person är ingen mening med, så med detta lämnar jag diskussionen!
ohh ja, TS är säkert elev till Lussan och Kyra och sitter på en 250k häst E: Briar, U: Matiné, och den svarar inte för skänklarna.. :smirk: tror du på den själv?
TS har en häst som inte svarar för skänklarna, den är troligtvis lite lat och ignorerar hjälperna men är säkert inte liga slug och svår såsom kossan på ridskolan, lite respekt för skänkel är nog det den behöver..
Jag skrev till dig, och inte til TS. Vad hon har för häst o tränare är inte min sak. jag bara reagerade på ditt något trångsynta sätt att tänka på ett levande djur. Sluta kalla dem för kossor, de är hästar, man rider inte på kor, bara i spanien där det är en sport i sig.
Men du verkar fullständigt blockerad, och att diskutera med en trångsynt person är ingen mening med, så med detta lämnar jag diskussionen!