Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dragkedja framtill.ska köpa nya cavallostövlar snart, men kan inte bestämma mig för om jag ska ha med dragkedja eller inte. vad föredrar ni?
du ska lägga in korkhälar i början. Helst 2 st.De jag har nu är Petrie och jag har inte behövt gå in dem en enda dag utan bara använt, det kändes lite i knävecken förstås innan de satte sej lite men inget stort det heller.
Har ett par skitsnygga Cavallo UTAN dragkedja som jag använder hela sommarhalvåret, varje dag (lite för kalla för vinterns väderlek). Har haft stövlar med dragkedja och jag känner INGEN som haft sina stövlar hela efter några år som haft dragkedja. Ett par Cavallo är inte så billiga direkt och man vill ju att de ska hålla. Och dessutom är det ju ett h-e att gå in dom och blir ju bara skönare och snyggare med åren. Så då vill man ju att de ska hålla också. Rekommenderar utan dragkedja,men visst, hästskötaren har ju ett litet uppdrag där dom man svettats fast i dom!!