Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Såg lite av ett program på 5:an idag och blev illamående faktiskt. Det handlade om extraordinära föräldrar.. Det var en mamma som ammade...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
7 424
Senast: havreflinga
·
A
Övr. Barn Idag har jag varit på ett klädparty från ett företag som säljer roliga och annorlunda kläder till barn och vuxna. Men fy vad man...
Svar
2
· Visningar
1 006
Senast: bananabambi
·
Övr. Barn Är man en alltför krävande förälder om man tycker att ens snart 18-åriga dotter kan cykla till och från sitt extrajobb som ligger knappt...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
11 850
Senast: escodobe
·
Gravid - 1år ÄNTLIGEN kom första tanden, tror den bröt igenom igår kväll eller idag! Det är som en liten sockersmula i munnen (fast den är betydligt...
Svar
8
· Visningar
1 061
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Till riktigt små barn. Vilken yoghurt är det då? Är det alla man kan använda eller är det dem för barn? Typ Safari och vad dem nu...
2
Svar
35
· Visningar
3 947
Senast: doglover
·
C
Gravid - 1år Har en son på 6 månader och har inte haft så jättestora behov av barnvakt än så länge. Han hänger med på det mesta, och vad gäller...
Svar
6
· Visningar
1 116
Senast: Sunshine
·
J
Gravid - 1år Jag gick från barn 1 till 2 barn i nov förra året :) Var tufft och en omställning för alla men nu faller vi tillbaka i nya rutiner och...
2
Svar
22
· Visningar
2 287
Senast: JumpForMyLove
·
P
Gravid - 1år Jag vet att små barn är vakna mycket på kvällen och natten, men går det att få dem att vända på dygnet på något sätt? Min dotter är idag...
2
Svar
26
· Visningar
2 245
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år jag fick ju MA 2april... nu blöder jag inte längre o längtan efter att försöka bli gravid igen är stor.. men funderar nu, ni som...
Svar
5
· Visningar
1 125
Senast: _vizzla_
·
V
Gravid - 1år Hur gör ni för att komma i form igen efter förlossningen? Vad äter ni? Hur tränar ni? Jag har fortfarande 7 kilon kvar ner till min...
2
Svar
25
· Visningar
2 421
Senast: doris
·
J
Gravid - 1år Hon kröp idag! 5 mån gammal och kröp, knappast fort.. vi uppskattar en hastighet av 0.1 km/h ;) Men ändå.. var är min söta bebis som låg...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Fick idag ett brev från svenska kyrkan :devil: Vi gratulerar er till ert barn! Ett under har skett...bla bla bla...dopet är en stor...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 975
Senast: diartistakasha
·
S
Gravid - 1år Har satt igång babyverstaden här hemma! Har gått någon månad nu utan resultat... köpte därför ett apolivas äggolossningstest. Enligt...
Svar
4
· Visningar
1 116
Senast: Javan
·
Gravid - 1år En kompis ska ha barn i Juli och jag har rotat igop saker som jag sparat efter min son. Jag ska sälja det till henne men vill inte vara...
2
Svar
24
· Visningar
2 610
Senast: charmant
·
Gravid - 1år Vi började med smakportioner 19/4, funkar utmärkt. Men när ska man börja med tex gröt eller annat ? Jag vet ju att det kanske inte finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 150
Senast: emma74
·
F
Gravid - 1år Har insett att jag behöver ge min tre månaders dotter ersättning på kvällarna då min mjölk inte räcker till och hon inte blir mätt...
2
Svar
30
· Visningar
2 530
Senast: havreflinga
·
Gravid - 1år Efter en natt och en dags snuttande på mig har nu mina vårtor blivit såriga. Det gör inte så förskräckligt ont när Alice äter, utan det...
2
Svar
33
· Visningar
2 934
Senast: Zaria
·
D
Gravid - 1år Är relativt nygravid (8 v) och jag håller redan på att avlida.. Ingen mat går ner i min mage, på sin höjd lite fil då och då.. Illa...
Svar
13
· Visningar
1 462
Senast: vansinnet
·
Gravid - 1år Om man ska bygga en egen barnsäng, vad är det för mått osv som gäller då? Någon som vet?:) jag tänkte på typ avstånd mellan "gallret"...
Svar
6
· Visningar
1 608
Senast: FrontLine_
·
Övr. Barn Min sambo och jag har blivit tillfrågade att vara familjehem (eller vad det kallas) åt en flicka som vi känner sedan tidigare. Det...
Svar
10
· Visningar
1 695

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp