Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Sitter med förskoleansökan och skall fylla i förälderns arbetstid+restid för att få fram omsorgstiden. Men finns det någon maxtid/vecka...
Svar
7
· Visningar
5 472
Senast: Carolus
·
Småbarn Jag har varit ute i krig en sväng :angel: Det är så här, att en person som är dömd för sexuellt utnyttjande och våldtäkt på barn har...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 414
F
Gravid - 1år är det någon som har erfarenheter av denna barnvagn? har en 6 månaders baby och vill ha ett komplement till vår traditionella...
Svar
7
· Visningar
2 339
Senast: furuskär
·
Gravid - 1år Men hon bara vägrar somna. Just nu har min man tagit över eftersom jag trodde jag skulle bli galen. Hon brukar somna på max 10 min...
Svar
13
· Visningar
1 330
Senast: Aningsfull
·
Gravid - 1år Är gravid i v.16 & håller på att bli tokig snart. Sedan ett par dgr tbx så har mina bröst börjat ömma något fruktansvärt, minsta lilla...
Svar
13
· Visningar
8 111
P
Gravid - 1år Ni som gjorde detta, när började ni med det? Min lilla är 10 dagar idag och amningen funkar kanon. Inga problem alls. Jag har läst att...
Svar
12
· Visningar
1 726
Senast: cirkus
·
Småbarn Vad sa era barn som första ord? När hände det? När började de prata mer än ett ord åt gången? Ja, jag inser att det är ett tag kvar för...
Svar
5
· Visningar
1 043
Senast: squirlett
·
Småbarn Funderade på om Filip, 17 månader, gjorde det idag på middagsluren... Han hade sovit kanske 40 minuter, sedan gick han till...
Svar
3
· Visningar
1 136
Senast: JumpForMyLove
·
C
  • Låst
Småbarn Vi hade tänkt köpa en till barnen, men idag fick vi ångra det beslutet! Min son var hos en av sina kompisar och hoppade på en...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
53 398
Senast: Snurrfian
·
M
Småbarn Har en 3½åring, en pojke, som är så fruktansvärt impulsiv. När vi äter kan han rätt som det är slänga gaffeln i huvudet på den som...
Svar
5
· Visningar
1 510
Senast: BeastieBabe
·
C
Gravid - 1år Som förälder till en 6 månader gammal son har jag nyligen upptäckt barnmatshyllorna i affären. Har alltid trott att dessa barnmatsburkar...
Svar
18
· Visningar
2 170
Senast: cafu
·
Småbarn Jag är lite fundersam om min son, nybliven 3-åring. Funderar mer och mer i banorna att det kanske är något han äter som han inte...
2
Svar
24
· Visningar
5 680
Senast: Bebben
·
Gravid - 1år Vad gör jag om han inte äter på natten? Jag vaknade klockan 7 i morse med sprängfyllda och ömmande bröst. Lillkillen har för andra...
Svar
5
· Visningar
1 026
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn även fastän vi bytt tvättmedel och slopat allt med parfymer etc.... kan det ha med mat eller liknande att göra...
2
Svar
20
· Visningar
2 723
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Sam ser lite ihoptryckt ut i sin bilstol, men nästa steg står det att de måste kunna sitta själva. Det kan han ju inte, han är bara 3.5...
2
Svar
24
· Visningar
2 116
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Är idag gravid i v.19+4 och hur jag än försöker klämma/känna så lyckas jag aldrig känna bebis röra sig/sparka - Hur vanligt är det? Vid...
2
Svar
21
· Visningar
8 030
Senast: paradiset
·
Gravid - 1år jomen, rubriken är lika förbryllad som jag. Tog ett test (testlagret-sticka), kollade det efter tio minuter och det visade ett streck...
2 3
Svar
42
· Visningar
18 306
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år (Ja, jag startar trådar på löpande band idag.) Om två månader åker vi på en liten tur till London i fem dagar. Lovisa kommer då att...
2
Svar
22
· Visningar
4 785
Senast: Snovind
·
Gravid - 1år Lilla Per Isak. 18dgr idag:love: Själva förlossningen tog 1 timme efter att vattnet gått. Gick otroligt smidigt och lätt. Åkte in...
2
Svar
20
· Visningar
2 298
Senast: Constance
·
Småbarn Ja nu har min nyss fyllda 4-årige son lite problem att gå på toa då han behöver bajsa. Han har lätt bli förstoppad och tar Lactulos...
Svar
15
· Visningar
1 753
Senast: Mynta2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp