Barn är läskiga

Sv: Barn är läskiga

Är man orolig för hur man ska ta babyn kan man först be mamman lägga den i sängen o sen klappa den lite där o sen kanske försöka ta upp den :)

Jag skulle inte vilja säga som de flesta andra att babysar tål mer än man tror, jag tycker de är ömtåliga o ska behandlas jätteförsiktigt, i alla fall när de är spädisar.

Nej men titta...där dök den skyldiga upp! :D

:love:

Börjar nästan vänja mig vid att tänka tanken, att jag ska hålla liten bebiiiis :love:

Fast ok, jag är lite nervös fortfarande :angel:

Jag håller med - de ÄR ömtåliga, men det sitter i ryggmärgen att man skall vara försiktig, så det kommer av sig självt :)
Men man kanske inte skall vara så rädd att HÅLLA I bebisen, jag tror det är det som åsyftas? Många osäkra har liksom händerna platta och bara lyfter bebisen.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 676
Senast: Enya
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 159
Senast: cirkus
·
Småbarn Nu kommer jag jobba lite längre pass,vilket innebär att jag inte jobbar riktigt lika många dagar som "normalt",kommer jobba ca 6 dagar...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 815
Senast: ylvalill
·
Övr. Barn (OBS! Långt) Har ett problem jag gruvat mig över länge nu och hoppas på att få hjälp med lite nya tankar... Jag är gift sedan många...
2 3
Svar
59
· Visningar
18 025
Senast: Björk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Ratsit
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.