Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Ja hur farligt är det egentligen med energidrycker under graviditet? På Burn står det "ej för personer under 14 år, gravida..."...
Svar
16
· Visningar
11 181
Senast: Mammas
·
T
Övr. Barn Vilka är ni? Vart kommer ni ifrån, hur gamla, hur många barn/ålder? Hur funkar det med hästlivet? Har det smittat av sig på barnen...
2
Svar
35
· Visningar
2 744
Senast: marbella ryttare
·
Gravid - 1år Jaa, hur gamla var ni när ni började längta efter barn? För min del känns det lite tidigt men :love: jag kan inte hjälpa det...lite...
Svar
17
· Visningar
1 900
Senast: Poxz
·
S
Gravid - 1år Jag får verkligen inte ordning på det här med att amma sittandes. Liggandes går bra, men sittandes.. Jag känner att jag inte kan gå...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 842
Övr. Barn När jag var liten fanns det en tablett (röd) som man kunde tugga på efter man hade borstat tänderna. Hade man missat någonstans så...
Svar
2
· Visningar
897
Övr. Barn I höst börjar dottern skolan (nollan) och i morgon så ska vi, de blivande klasskamraterna + ev. föräldrar, bort till skolan så att vi...
Svar
13
· Visningar
1 315
Senast: Roheryn
·
S
Gravid - 1år Hej hopp! Jag är - förhoppningsvis- gravid i 16:e veckan. Var på inskrivning för 2 v sedan, alltså v 14 (ganska sent, men förstod...
Svar
3
· Visningar
2 761
Senast: secret smurf
·
Gravid - 1år Det finns INGET som är så vackert som gravidmagar! :love: Men som sagt, innehållet är jag skitskraj för, de första månaderna...
2
Svar
24
· Visningar
2 778
Senast: Smulu
·
Övr. Barn Är det någon som vet om barnbidraget betalas ut i förskott eller efterskott ? Väldans tacksam för svar!
Svar
10
· Visningar
6 942
Senast: Clintan
·
M
Gravid - 1år Hej! Finns det någon här som är gravid och bor i Knivsta? Jag och min kille ska snart flytta till Knivsta och vi ska ha barn i...
Svar
2
· Visningar
919
Senast: nevin
·
Småbarn Både jag och maken är sjuka, även om maken börjar kvickna till. Influensa! Jag har dessutom luftrörsinflammation. Har haft 39-graders...
Svar
5
· Visningar
1 120
Gravid - 1år Vad händer då och hur blir det? Kan man bli sjukskriven när man är föräldraledig? Hur gör man med arbetsgivaren när man är...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 321
Gravid - 1år Jag har lite funderingar, och skulle vilja veta hur ni andra gör/tänker! Nu har jag ju en treveckorsbebis, så jag undrar ju lite hur NI...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 193
Övr. Barn Före och efter bilder önskas! Vi har nu bott i vårt hus sen i September och vår dotter fyller ett år på fredag. Så vi bestämde att nu...
Svar
5
· Visningar
1 001
Senast: Naggur
·
Gravid - 1år Vi var ju så himla praktiska att vi kollade i förväg vad det blir för kön på Lillans syskon. För att veta om vi skulle plocka fram alla...
2
Svar
23
· Visningar
2 690
Senast: Naggur
·
Övr. Barn När Sam föddes fick jag två såna där tavlor i silver med "mitt första leende, mitt första steg, min baby" mm. Och en bok med "mitt...
Svar
13
· Visningar
1 136
Senast: vindvissla
·
Småbarn Dottern kikar just på Fem myror är fler än fyra elefanter, och det programmet tycker jag är himla bra. Både för att det lär ut siffror...
Svar
7
· Visningar
983
Senast: oz_joj
·
Gravid - 1år Min miniligist här hemma är fruktansvärt aktiv, det händer något precis hela tiden och ibland undrar jag hur andra 8månaders är i sin...
Svar
8
· Visningar
1 205
Senast: Jodi
·
Gravid - 1år Hur gick det till? Kröp dem bara sådär då en dag? Min Loke rullar, ålar och släpar sig fram, men det ser ut som att han lär sig...
2
Svar
23
· Visningar
3 429
Senast: doglover
·
Gravid - 1år :) Testade i helgen och jajamänsan nu blir det åka av. Nu sitter jag här och funderar hur man går vidare. Sitter med "Vårdval...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 440
Senast: Ishtar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp