Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

C
Gravid - 1år I vanliga fall kan jag spendera 7 timmar i sträck i gassande sol, utan problem, jag bränner mig inte ens. Som gravid orkar jag inte...
Svar
6
· Visningar
1 906
Senast: C_L
·
Gravid - 1år japp, idag ska det bli till att få se vem eller (vad :eek: ) som finns i min mage! magen har krymt sen förra veckan, jag har inte... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 172
Småbarn Jag vet inte om jag är löjlig & överbeskyddande, men hur gör man egentligen när barnen ska börja leka hemma hos varandra? Min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 627
Senast: ika77
·
Övr. Barn Känner att jag har noll koll på det, hur det fungerar... Kommer ju att få en till bebis då Emil är 1 år gammal. Vet att man måste ha...
Svar
4
· Visningar
1 336
Gravid - 1år JAg kände mig rätt lättad över att inte har nåt illamående alls (knappt) i början av graviditeten. Men nu sen ca 1 v tillbaka har jag...
Svar
10
· Visningar
3 692
Senast: NeverEver
·
Övr. Barn Jag kommer från en delad familj och har sammalagt 6 syskon. Maken har bara en syster och vi planerade att skaffa 2 eller 3 barn själva...
Svar
11
· Visningar
1 416
Senast: chrysler
·
Gravid - 1år Hur fungerar det egentligen? Ska man gå dit och anmäla sig på något sätt? Vi har fått inbjudan till föräldrainformation några olika...
Svar
7
· Visningar
1 100
Senast: jerseyko
·
P
Gravid - 1år Våran 3 veckors tjej har troligen magknip. Hon har svårt att komma till ro speciellt på kvällen/natten. Fastän hon fått ny blöja och... 2
Svar
37
· Visningar
2 980
Senast: Bollen
·
Gravid - 1år Fick sms imorse från en vän/jobbarkompis som var beräknad samma dag som jag, 3 maj. Hon fick en dotter i natt! Men det var ju jag som... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
7 341
Senast: domino
·
Övr. Barn ...för så lite! Just nu sitter mina döttrar tillsammans på soffan och fnissar åt ett tv-program. Vardagsmat för somliga men i vårt hus...
Svar
10
· Visningar
1 220
Senast: Attention
·
Övr. Barn Jag skickade in en ansökan om inträde i a-kassan igen, men jag har inte rätt till medlemsskap i a-kassan för jag är föräldraledig...
Svar
14
· Visningar
1 436
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år snabb fråga: kan sonen äta vitvinssås..? Jag håller på att laga supersmarrig kyckingmiddag till mej o sambon o tänkte lägga undan några...
Svar
6
· Visningar
1 807
Senast: Flyttfogel
·
T
Gravid - 1år (ej gravid:grin:) Är det vanligt att man får bristningar när man är gravid? Kan man undvika det med någon kräm eller något? Tror jag...
Svar
17
· Visningar
1 727
Senast: Comfort
·
Småbarn Förra sommaren var det så lätt. Han var bara en liten knodd som stannade kvar i skuggan om jag placerade honom där. På med solskydd +... 2
Svar
29
· Visningar
2 526
Senast: taccotad
·
N
Småbarn Min dotter som är 5 år och 6 månader har tappat sin första tand. Eller ja tappat och tappat. Den har varit löst sen i tisdags. Så nu...
Svar
3
· Visningar
1 463
Senast: Enya
·
V
Småbarn Hoppas den här tråden hamnar rätt.... Vart kan jag hitta små barnridbyxor??? Det måste väl finnas i storlek 4 år - 104 cm??? Alla...
Svar
7
· Visningar
4 943
Senast: Dorinda
·
Småbarn vilken är den bästa extra sulkyn att ha? exempelvis om man ska åka någonstans och inte vill ha en klumpig vagn? t.ex om man reser... 2
Svar
26
· Visningar
3 010
Senast: Krazzzy
·
M
Gravid - 1år Är så irriterad på föräldralediga föräldrar som inte är hemma med sina sjuka barn, utan går till Öppna förskolan iallafall. Pga det så...
Svar
1
· Visningar
811
Senast: Sockertoppen
·
Gravid - 1år Vet inte om det är foglossningar eller vad det kan vara, men jag har så ont nu så jag kan knappt ställa mig upp. Spelar ingen roll vad... 2
Svar
22
· Visningar
2 207
Senast: FrontLine_
·
Övr. Barn Det skulle lika gärna kunna vara rubriken i någon av dagstidningarna idag. Min sambos dotter blev den här veckan ställd av det...
Svar
9
· Visningar
1 262
Senast: mimmipigg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka